Ce se intampla cu mine?

5.1K 80 10
                                    


Bella p.o.v:

A trecut deja o săptămână de când Rex m-a cerut de soție! Ne-am apropiat foarte mult , și am vorbit foarte multe. Am impresia ca il cunosc de o viață!
Imi place sa petrec timpul alături de el, dar uneori este foarte ocupat cu munca la firmă.

Rex p.o.v:

O iubesc atât de mult pe Bella , chiar dacă uneori lipsesc multe ore de acasă, din cauza firmei. A-si vrea sa stau mai mult alături de ea , dar munca nu imi ofera aceasta plăcere.

E dimineață. Mă trezesc lângă prințesa mea,  care încă doarme ca un bebeluș.
Nu vreau sa o trezesc asa ca o sărut pe frunte si ma îndrept către ușa, apoi plec la muncă. Azi nu am atât de mult de lucru, asa ca o sa incerc sa ajung mai devreme acasă, să îi fac iubitei mele o surpriză.

Bella p.o.v:

M-am trezit, și m-am ridicat din pat. Am văzut un mesaj de la Rex:" Am plecat la muncă scumpo! Vorbim cand ma întorc!" . A-si vrea sa petrec mai mult timp cu el . Mă duc la baie, imi fac rutina de dimineață,  apoi mă îndrept spre bucătărie să îmi pregătesc ceva de mâncare.
Imi fac o omletă, apoi imi iau din frigider un suc de portocale si un mar verde. In ultima vreme nu m-am simțit prea bine,  am ameteli, dureri de cap, și uneori greturi.  Nu i-am spus lui Rex , nu am vrut să își facă griji pt atât. Probabil nu mi-a facut bine ceva de mâncare, atata tot.

E aproape oră 17:00. De obicei Rex vine pe la 21 , sau chiar 22 seara. Așa că o să mă duc să îmi fac un duș.
Am făcut duș, apoi m-am așezat putin pe pat deoarece nu ma simt tocmai bine. O sa il sun pe Rex, deoarece ași vrea să mănânc niște gogoși cu ciocolată.

*Convorbire telefonică *

Eu: Hei, ce faci iubire?

Rex: Bine draga mea, s-a întâmplat ceva?

Eu: Nu, nu am nimic. Am vrut să văd ce faci. Și am vrut să te întreb dacă după ce termini programul poți să îmi cumperi niște gogoși cu ciocolată! Am pofta de gogoși de când m-am trezit!

Rex: Desigur scumpo! Am sa iti iau! Acum te las! Vorbim cand o sa ajung acasă! Te iubesc, sa ai grija de tine!

Eu: Si eu te iubesc!Pa dragule.

Rex p.o.v:
Mă bucur că ma sunat. Oricum mă pregăteam să plec. Am terminat treaba și o sa ajung acasă mai devreme. Nu i-am spus că o sa ajung mai devreme, deoarece am vrut să fie surprinsă.
I-am luat un cadou, și i-am luat si gogoși cu ciocolată.
Sunt tare curios să văd dacă o să îi placă de i-am luat.

* După o ora*

Bella p.o.v:

Stăteam în sufragerie și mă uitam la tv, cand am auzit ușa de la intrare. Era Rex ! Nu ma așteptam să ajungă asa de devreme acasă.

Eu: Hei iubitule! Ai ajuns mai devreme de la muncă. Ce mult ma bucur ! * spun eu luându-l de gât și apoi sărutându-l.*

Rex: Azi am terminat mai devreme asa ca am vrut să îți fac o surpriză! Uite am ceva pentru tine * și scoate din buzunar o cutiuță mică, neagra*

Eu: Ce e aici? * Si iau cutiuța si incep sa o desfac cat mai repede*

Woow! Ce drăguț! În cutiuță era un lănțișor frumos cu un pandantiv de diamant, în formă de inimioara, acesta având și o brățară asemănătoare :

Woow! Ce drăguț! În cutiuță era un lănțișor frumos cu un pandantiv de diamant, în formă de inimioara, acesta având și o brățară asemănătoare :

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Eu: Ce drăguț iubitule! Multumesc! Este foarte frumos.

Rex: Orice pentru regina mea!
Am o veste pentru tine. Dacă tot avem ceva timp liber , m-am gândit să mergem la o plimbare, daca vrei evident.

Eu: Desigur! E o idee minunată! O sa mergem imediat după ce o sa imi mănânc gogoșile! Am asteptat atâta pentru aceste gogoși. * spun eu apoi mușc cu poftă dintr-o gogoașă*

Rex: E prima oară când manânci ceva cu atâta poftă * spune el zâmbind * Te simți bine?

Eu: Da, doar ca chiar ași fi mâncat O gogoașă cu ciocolată!

* După puțin timp*:

Rex p.o.v: În câteva minute o sa plecam sa ne plimbăm. Vad ca Bella Nu mai apare. Mă uit spre ușa camerei noastre apoi o văd pe Bella coborând scările.

Eu: Scumpo, am crezut ca nu mai zi* spun eu cu un zâmbet larg*

Bella: Păi, m-am schimbat și apoi am mai stat putin pe pat , mă simțeam putin amețită. Acum e totul ok .

Eu: Sigur te simți bine? Dacă nu putem să ieșim și alta dată!

Bella : Da , nu iti face griji sunt bine!

Bella p.o.v:

De fapt ,  nu ma simt prea bine, am ameteli destul de puternice.  Nu i-am spus lui Rex . Oricum a avut o zi grea la muncă. Nu vreau sa isi mai bată capul și cu mine. Nu e prima oară când am astfel de simptome. In plus, nu m-am îmbrăcat în hainele noi ca sa stau acasă:

 In plus, nu m-am îmbrăcat în hainele noi ca sa stau acasă:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

( Asa sa îmbrăcat Bella)

Am plecat cu Rex în parc sa ne plimbăm. Stelele sunt asa de frumoase! Imi face bine niște aer curat!
Mă bucur că pot să mă plimb alături de iubitul meu.
Mă opresc cu Rex la un fast-food. Rex cumpara 2 hamburgeri. Ne așezăm pe o bancă în fața unui rău Sa mâncăm.

Rex: Iubito, nu manânci? Tie iti place mult hamburgerul de aici!

Eu: Nu vreau să mănânc! Nu am pofta! Si are un miros urât! Nu pot să îl mănânc iubire!

Rex: E prima dată când spui ca nu iti place!Te simti bine? Arăți putin palidă.  Vrei sa mergem la spital pt niste analize?

Eu: Nu, nu e nevoie nu am nimic! Sunt bine! Nu iti face griji! * Apoi il iau pe Rex in brațe *

Am ajuns acasă și ne-am schimbat,  apoi ne-am pus în pat să ne culcăm.
Din nou aveam dureri,  dar nu am vrut să îi spun lui Rex.
M-am așezat cu capul pe mâna lui apoi am adormit.

 Đaddy ❤🔞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum