Bella p.o.v:I-am mulțumit lui Rex pentru tot ce făcuse pentru mine.
M-am schimbat apoi m-am așezat pe pat, printre petalele de trandafiri.
In camera a intrat și Rex, arată așa de bine. A venit lângă mine, apoi a început să mă sărute fin și atent, ușor coborând pe tot trupul meu cu mici sărutări.
Mi-a dat lenjeria jos, apoi și-a dat si el hainele după el jos, continuând să mă sărute. Imi mângâia ușor zona intimă cu atingeri ferme, apoi mi-a masat ușor sânii pierzându-i între buzele sale mari și carnoase.
Atingerile lui mă făceau să scot repetate gemete de plăcere.
Imediat a coborât și a început să imi sărute feminitatea. Mă simțeam atât de bine! Și-a introdus ușor un deget, apoi și pe cel de-al doilea în mine. Am început și eu să îi ating cu mișcări lente bărbăția, acesta începând să scoată gemete de plăcere. Era momentul! Rex m-a privit în ochi și m-a sărutat, cu privirea parcă spunându-mi că nu o să fie dur, și că totul o să fie bine, să am încredere în el. Sarutarile au continuat, apoi brusc am simtit o durere ! Acesta intrase în mine . Acesta executând mișcări de dute-vino , durerea a început să dispară, apoi plăcerea își făcea simțită prezența. Amândoi gemeam printre saruturile apăsătoare,ne simțeam atât de bine unul cu altul! Eram făcuți unul pentru altul.
Am continuat asa până am adormit amândoi îmbrățișati.* Dimineață *
Mă simțeam asa de bine in brațele lui Rex, puteam sa stau asa ore în șir. Mi-am întors privirea către puiul meu care deja se trezise. Acesta imi zâmbea și își strecura ușor degetele prin părul meu. La m sărutat ușor, apoi m-am ridicat să merg la baie să îmi fac rutina.
După ce am iesit din baie,Rex m-a prins în brațele sale , ridicându-ma ușor, înconjurandu-mi picioarele in jurul taliei sale .Rex: Esti gata de mers la plajă, regina mea?
Eu: La plaja? Dar nu am nimic pregătit!
Rex imi zâmbește, apoi imi da o cutie in care este un superb costum de baie albastru-transparent.
Mă schimb in costum, care arată așa:Eu: Te iubesc atât de mult, regele meu!
Rex: Si eu pe tine, rază mea de soare!
* După o jumătate de oră am ajuns pe plajă. Totul era asa de frumos: valurile care ce loveau la mal de pietrele strălucitoare imi atrăgeau privirea*
Eu: Iubitule, e asa de frumos aici! Hai sa ne așezăm aici!* spun si arăt către plaja neatinsă.*
Ne așezăm pe nisip, apoi ne întindem privind marea. Rex ma îmbrățișează și mă sărută ușor pe frunte.
Nu imi imaginam niciodată ca viata mea o sa fie asa, vreodată! Am ajuns să îl iubesc atât de mult! Vreau să îi fiu alaturi tot restul vieții de acum !Rex se ridică, mă apucă de mâna, mă ridic neînțelegînd ce se întâmplă apoi îl văd cum se așează în genunchi, în fața mea! Nu pot să cred! Scoate din buzunarul sau de la cămașa, o cutiuță roșie de catifea. O deschide si in ea este un inel! Este un inel atât de frumos! Are un diamant albastru si strălucitor! Nu pot să cred ! Rex mă cere se soție!
Rex: Regina mea Bella, vrei sa fii alaturi de mine pe drumul vieții? Vrei sa fii soția mea? * spune cu fata plină de emotii*
Eu: Da!!! Da vreau sa fiu soția ta! Te iubesc atât de mult!
Rex imi pune inelul pe deget, și ma strânge în brațe apoi ma sărută!
Următorul capitol o sa fie mai lung! Va promit dragii mei!
Cum credeți că va fii de acum in colo viața lor?
O sa vedeti!
------>>>
CITEȘTI
Đaddy ❤🔞
RomanceEa, o fată cuminte, cu planuri mari de viitor, el genul "bad guy" mafiotul cu inimă de piatră. Întâmplarea face că cei doi să se întâlnească, viața lor schimbându-se radical🗝❤ Citește mai departe pentru a afla ce urmează ...