* Dimineata*
Bella p.o.v:Este dimineață! Azi Rex nu merge la muncă, deoarece și-a luat un concediu.Nu e de mirare, face lucruri obositoare la firmă.
Mă ridic încet să nu il trezesc , dar nu mă simt prea bine,având mari greturi. Mă îndrept direct spre baie, și încerc să mă însoțesc, dar nu îmi este tocmai bine.Rex p.o.v: Mă trezesc si vad ca iubita mea nu e lângă mine. Mă ridic și aud gălăgie din baie , asa ca mă îndrept către ușa sa vad daca totul e ok.
Deschid ușor ușa, și o văd pe scumpă mea cum vomita, fiind alba ca varul la fața. O ajut sa se ridice, o ajut sa se aseze pe pat apoi incerc sa aflu ce e cu ea:Eu: Iubito, te simți bine? Ce ai pățit!? O sa mergem la spital!
Bella: Nu stiu ce e cu mine! De câteva zile ma simt asa , și am mari dureri , greturi, și ameteli destul de puternice....
Eu: Si de ce nu ai spus nimic? * intreb eu vizibil îngrijorat, apoi o iau pe Bella in brațe sărutând-o pe frunte*
Bella: Nu am vrut să îți faci griji pentru mine! Oricum erai foarte ocupat și cu serviciul și nu am vrut să îți mai bați capul cu mine!
Eu: Off... rază mea de soare, cum sa spui asta ? Trebuia să îmi spui . O sa mergem la spital sa vedem ce ai. Sa te pregătești.
Bella p.o.v:
Rex ma ajutat sa ies din baie, apoi i-am spus că m-am simțit rău. Am vorbit si a spus că o sa mergem la spital pentru un control. M-am îmbrăcat și sunt gata. Am urcat cu Rex într-o mașină, și am plecat către spital. Am ajuns, apoi am intrat.Rex a chemat un doctor , apoi imediat am fost dusă într-o cameră.
Mi sau facut niste analize, apoi mi sa spus sa astept pentru a afla raspunsul doctorului.
După aproape 30 de minute , doctorul a venit la mine:D: Nu va faceti griji domnișoara, totul este in regula.
Eu: Dar ce sa intamplat cu mine, dc m-am simțit asa de rau, am avut greturi si toate astea...
D: Domnișoara, e un lucru perfect normal,nu trebuie sa va faceti griji! Totul sa intamplat din cauza faptului că sunteți însărcinată în 2 săptămâni!
Eu: Poftim?!Sunt însărcinată? Adică o sa am un copil!? * strig eu cu un zâmbet mare aparandu-mi pe față *
D: Da, o sa va anunt in scurt timp cand veți putea pleca! Este cineva la ușă care așteaptă vești! Cred ca este logodnicul dumneavoastra. O sa va las pe dumneavoastră să îi dați vestea cea bună! La revedere!Eu: Ok! La revedere!
După câteva minute , pe ușa intra speriat și panicat Rex , neștiind ce se petrece . Se apropie de patul in care stăteam eu, apoi mă ia de mâna și mă sărută ușor.
Rex: Iubito, cum te simți?
Eu: Sunt bine iubitule ! Nu iti face griji.
Rex: Doctorul nu a vrut să îmi spună nimic, a spus că o sa imi spui tu. Ce se întâmplă iubito? Ce ai pățit? * spune el cu lacrimi în ochii, abtinuandu-se sa nu plângă *
Eu: Iubitule...Am o veste .... Eu..
Rex: Ce e iubito?
Eu: Sunt însărcinată Rex! O sa fii tată! O sa avem un bebeluș!
Rex nu mai știa cum să reacționeze! Mă strânge tare in brate și mă sărută. Vad cum câteva lacrimi de fericire îi curg pe obraz.
Rex: Mai facut cel mai fericit om Bella! Te iubesc nespus de mult! Si pe tine ,și le puiul nostru!
Au trecut deja câteva zile și al venit acasă. Rex are mare grija de mine, și îmi este alături mereu.
CITEȘTI
Đaddy ❤🔞
RomanceEa, o fată cuminte, cu planuri mari de viitor, el genul "bad guy" mafiotul cu inimă de piatră. Întâmplarea face că cei doi să se întâlnească, viața lor schimbându-se radical🗝❤ Citește mai departe pentru a afla ce urmează ...