Te iubesc daddy!

8.1K 125 48
                                    

Unde poate fii?

* masina se oprește în fața unei clădiri mari*

Cobor jos împreună  cu Leo și încă 2 tipi. Aici este locul unde lucrează Rex .
Urcam sus la etajul unde este biroul lui Rex , apoi deschid repede ușa biroului sau, întru înăuntru și îl văd pe Rex scriind niște documente.
Mă arunc în brațele sale, și îl sărut,
* însă el nu înțelege ce se întâmplă *

Rex: Bella , ce cauti aici,  la ora asta târzie? * întreabă  el neînțelegînd ce se petrece*

Eu: * cu lacrimi în ochi* Am crezut ca ai pățit ceva daddy! Am crezut ca ti-a facut cineva ceva rău!

Rex mă strânge în brațe,  și ma sărută pe frunte șoptindu-mi la ureche: " Ti ai facut griji pt mine ,  scumpa mea? "
M-am înroșit și l-am privit în ochi apoi m-am ridicat si l-am luat de mână:

Rex: Te simți bine?

Eu : Da,  nu am nimic de ce ai crede că am ceva? * spun eu zâmbind *

Rex: Tu tocmai ți-ai făcut griji pt mine !

Eu : Ba nuuuu* și imi încrucișez brațele*
Doar am vazut ca nu ai venit acasă și mă...Mă gândeam că....* nici nu apuc să spun ceva , ca Rex ma sărută

Rex: Hai sa mergem acasă, cred ca esti obosită!

Eu: Bine, daddy!

Am ajuns acasă ,  și acum ma simt mai bine știind că el e bine și că nu a pățit nimic.  Mă supără gândul că ar putea patii ceva!

Rex p.o.v:

Ea chiar si a facut griji pt mine! Woow
Poate ca si ea simte ceva pt mine ! Nu stiam ca ea ma asteapta acasă ,  am crezut ca doarme , și m-am gândit că așa ași avea si eu timp sa planific petrecerea pentru ziua ei!

Am intrat încet in camera. Frumoasa mea cu ochi căprui dormea . M-am pus lângă ea în pat si am sărutat-o ușor pe frunte,  apoi am luat o in brate si am adormit.
* Mă bucur că ne-am apropiat atât de mult! O iubesc asa de mult ! Pe ea o vreau alături de mine tot restul vieții mele!

* DIMINEATA *:

Bella p.o.v:

De această dată m-am trezit înaintea lui daddy! Doarme asa de frumos!
Cred ca il iubesc ! Eu chiar tin mult la el si nu vreau sa mai plec , nu știu dacă el mai iubeste dar eu il iubesc atât de mult!

Mă duc sa fac rapid un duș, apoi o sa ma schimb si o sa ma duc sa pregătesc micul de jun.

Am făcut duș,  si apoi m-am schimbat asa:

Am pregatit niște clătite cu cafea pt mine si Rex ! Sper sa ii placa mică mea surpriză!

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Am pregatit niște clătite cu cafea pt mine si Rex ! Sper sa ii placa mică mea surpriză!

* Pe scări coboară ușor Rex. *

Eu: Neața! Cum ai dormit?

Rex: Neața,  Bine.  Dar ce faci așa de dimineață în bucătărie? * mirandu-se*

Eu: Nu am mai putut să dorm daddy, și m-am gândit să pregătesc ceva de mâncare! Sper sa iti placă * și zâmbesc *

Rex: Cât timp e facut de tine , poate să fie și ceva otrăvitor!

După masă,  merg in camera mea.  Vine si Rex , dar brusc pare trist.

Eu : .... Ai.. ai pățit ceva? Te simti bine?

Rex: Nu ...  Mă simt rău!

Eu: Ce ai ? O să chem un doctor! Tu întinde-te pe pat! Mă întorc imediat!

Rex ma prinde de mână și zâmbește:
- Nu am nimic , stai linistită prințesa mea ! Dacă ești tu cu mine nu am nimic !
Dar totusi ar exista un tratament.....

Eu : Ce ? Ce ai nevoie!? Iti voi aduce orice !

Rex: Am nevoie ca tu sa ma iubești!
* Rex ma trage in bratele sale și ma priveste in ochi trecând cu mâna prin părul meu *

Eu: Te iubesccc! Te iubesc atât de mult si nu pot să stau nici o clipă fără tine!

Rex: Si eu te iubesc! De cand te-am văzut am stiut ca tu ești diferită! A-si darama lumea pentru tine! Sper sa stii asta!

 Đaddy ❤🔞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum