Ez nagyon könnyű, mivel nem nézek sok filmet. De a Netfilxen egy jó filmet néztem, Klaus- a karácson titkos története. Ez a mese nagyon sok érzelmet váltott ki belőlem. Volt amikor úgy mosolyogtam mint még soha és volt amikor majdnem sírtam. Nagyon jó mesefilm! Csak ajánlani tudom a sztori röviden spoiler mentesen. Van egy postás aki Angliában egy postás akadémián tanul és az apja az igazgató. Büntetésül elküldik egy igen rémisztő szigetre ahol a sziget egyik fele küzd a másikkal. Itt kell 6 ezer levelet vagy többet kiszállítania egy év alatt. Folyamat próbálkozik, de nem sikerül. Egyszer csak a véletlennek köszönhetően a gyerekek levelet írnak Klaus úrnak a helyi favágónak aki ajándékokat készít. A történetben kiderül, hogy miért csinálta és sok bonyodalom lesz a történetben! Egy igazán jó kis mese lett belőle és imádom. Itt az angol nyelvű trailer hozzá. Hozzá teszem Klaus és a postásunk nagyon jó páros, ha ajándék szállításáról van szó!
És jöjjön pár Kurogiris kép is!
Mivel ez egy karácsonyi filme így egy karácsonyossal kezdem. Az első Shotos.
Ja szegénynek rossz karácsonya volt akkor... Na de most már jönnek Kurogiriék.
Ezen kiégtem. XD
Ez a rész ennyi lett volna! Maradjatok otthon a karantén alatt és mossatok kezet sokszor! Legyetek Monkok! Aki nem tudná mire gondolok. Van egy sorozat aminek a címe Monk a flúgos nyomozó. Tisztaság és rend mániás beteges módon.
Az erő legyen veletek! Sziasztok!
YOU ARE READING
Karantén kihívás. L(˙-˙L)
Short StoryEgy kedves ismerősöm @Bartusz kihívott. Remélem jól megkergetnek a buckapatkányok! Amúgy viccelek. Nem vagyok én gonosz.