Én itt nem csak egy játékot fogok leírni, mert sok kedven játék van amit nyúzni szoktam. Aki szeretne írjon privátba és szívesen játszok velük ezekben a szörnyű időkben is. De jelenleg kicsit elfoglalt vagyok. :D
Egyik a World Of Warships. Mivel hajó mániákus vagyok egyik legjobb játék amit űzök. Már 4 éve játszok a játékkal, vagyis több mint 4 éve. Jelenleg a hatodik tízesért küzdök ami a német csatahajó. Az első kép a játékból amit én készítettem a Yamato csatahajó, a világ legnagyobb csatahajója volt. Mellesleg rohadt drága, mai árban 8 billió dollár lenne...
A másik játék/játékok a Star Wars témájú játékok. A hajók mellett a Star Wars a másik mániám. A kedvenc Star Wars játékaim a Revenge of the Sith. Igen ez egy játék ami a kivágott jelenetek alapján készült.
A többiről nem raknék be képet mivel szerintem sokan ismerhetik az pedig a Republic Commandó amit régen folyamatosan egyik nyáron vagy háromszor kipörgettem és a Battlefront játékok. Mindegyikkel volt szerencsém játszani és elsőnek PS2-n játszottam a 2005-ös változattal. Természetesen a sima Battlefrontal is és az új Battlefront széria két része meg is van konzolra!
Ez a rész ennyi lett volna. Holnap jövök a kedvenc sorozatommal. Kitartást mindenkinek aki úgy érezné, hogy nem bírja mondja velem: "Egy vagyok az erővel az erő velem van." Bírjuk ki ezt az időszakot és aztán építsünk egy X-szárnyút! Az erő legyen veletek! Sziasztok!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Karantén kihívás. L(˙-˙L)
ContoEgy kedves ismerősöm @Bartusz kihívott. Remélem jól megkergetnek a buckapatkányok! Amúgy viccelek. Nem vagyok én gonosz.