Kedvenc énekes

10 2 3
                                    


Nos kedvenc énekes... hát itt bajban vagyok, mivel nem ismerek sok énekest, de végül rákerestem párra és megvan! Hozzá teszem, hogy... Nem igazán tudom bele számítanak-e itt a youtubeos énekesek, vagyis azok akik youtubeon tevékenykednek, mondjuk egy dalt újra énekelnek. Mondjuk egy japán anime openinget magyarul,  vagy angolul. De én ilyeneket sorolnék ide. Persze ha hivatásos énekest kell mondani azt is tudok. 

Akkor a Sabaton énekese: Joakim Brodén. Igen szeretem a szabatont és írás közben sokat hallgatom őket, főleg a Star Wars írásnál amikor akció jelenetet írok vagy másik történetben ami animés lesz és remélem el fog készülni időben... (előregyártok pár fejezetet) Na de nagyon bírom a Sabatont és az énekesnek jó hangja van. 

Aztán jöjjenek a Youtube énekesek

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Aztán jöjjenek a Youtube énekesek. Egyik kedvencem, aki Thaiföldön él (rágugliztam)    MindaRyn _ - ként van fent a youtubeon. Itt egy link az egyik videójához.

Aztán LeeandLie szerintem nagyon jó hangja van a két énekesnek és nagyon bírom a hangjukat. Nem tudom eldönteni néha hogy melyikük a jobb, de sokszor LeeandLie felé húz a szívem. Elnézést kérek a nagybetűkért, de meg kell jegyeznem hogy kérlek NÉZZÉTEK MEG ŐKET! :D Nagyon köszönöm a megértést és az esetleges megtekintésüket.

És jöjjön egy Magyar hölgyemény is! Ő Lisa Eve. Régebben hallottam tőle egy dalt az is Buko no Hero Academiás volt, de nagyon idegen volt akkor nekem. Ez betudható a magyar és a japán nyelv különbségének is! És ami nagyon fontos nála, hogy ahogy én azt észre vettem, szerintem próbálja az eredeti stílust, ütemet vissza adni és nagyon jó! Egyik kedvencem amit pont most is hallgatok tőle a Fire Force openingje az Inferno. 

Szerintem nagyon jó hangja van. Ha meg véletlen megtalálná ezt a rész, amit kétlek nagyon... Nos... ha ezt olvassa akkor nagy rajongója lettem! :D (Ez tudom fura így leírni, de na nem hiszem, hogy ő elkeveredik valami véletlen folytán ide...) De a leges legjobb dal amit tőle hallottam az a Hazbin Hotel egyik dala az  every demon has a rainbow. A Hazbin Hotel egyik kedvenc sorozatom lett (tudom, hogy nincs benne a Kedvenc sorozatosban, mert még csak egy PILOT rész van kint belőle) Amúgy azok akik nem szeretik a káromkodást/trágár szavakat az ne nézze meg. Egy pokoli rajzfilm. XD (Jaj aki nézte lehet érti a béna viccem és fogja a fejét...) De tényleg ezt csak akkor hallgassátok, ha tűritek a trágár beszédet és a sorozat kicsit undi. Igaz nem egy Goblin Slayer első része, de akkor is kinek mi. (Bár én nyugodtan majszolgattam közben a vacsorámat...) 

Karantén kihívás. L(˙-˙L)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant