Ki hitte volna hogy itt is többet fogok felsorolni.... Na de később kicsit lejjebb fog ez menni ne aggódjatok! :D
Elsőnek a Klónok háborúja sorozatot említeném meg. Ez a sorozat ismertette meg velem a Star Wars világát és mint kitalálhatjátok ez egyik kedven filmes univerzumommá vált! A fejezet végén még megosztok pár érdekes dolgot remélem fel fog csigázni titeket! :D A sorozat rövid ismertető: A Klónok támadása eseményei után játszódik a történet ugyan úgy mint a 2005-ös változat. Elsőnek igaz a régi animációs sorozatot láttam, de azt pár éve néztem meg újra úgy, hogy az új klónok háborújából az addigra kint lévő részeket megnéztem. Ez a sorozat a kedvencem és mint említettem az előzmény trilógia második és harmadik része közt játszódik. A sorozatot egy film előzte meg ami animációs volt és végül kinőtt belőle a sorozat maga, amit most követek hétről hétre. Egy igen érdekfeszítő sorozat és a karakterek történeteit jól elmeséli és nem csak a filmek főbb szereplőit mutatja, hanem a katonákat, akiknek nincs joguk és nem dönthetnek arról, hogy harcolnak vagy sem. Bár ezt a gondolatot az utolsó évad fogja jobban kifejteni.
A másik sorozat a borítóról is felismerhető Mandalori sorozat. Ebben szerepel a bébi Yoda. Főszereplője egy profi Mandalori harcos és az ő történetét követhetjük végig a kicsi Yoda fajába tartozó lénnyel. Az első évad nagyon jó volt én imádtam, bár sok ember egyszavas véleményt írt rá, amit én nem díjazok. Megsúgom az sz betűvel kezdődő szó. Nem szeretnék káromkodni. A sorozatot merem mindenkinek ajánlani és egy kis infó a sorozat a hatodik rész eseményei után játszódik öt évvel és ha jól emlékszem a Jakkui csata után 1 évvel. Az előbb említett csata volt a Star Wars világában lejátszódó polgárháború úgymond vége. És egy kép a főszereplőnkről és a kicsi Yoda fajából származó gyerkőcről.
És hogy ne csak a Star Warsról essen szó megemlíteném még a Boku No Hero Academia-t, az Attack on Titan-t, Kekkai Sensent és a Magic Kaitot. Ezeket az animéket szoktam követni. És majdnem kihagytam a Goblin Slayert és a Somali to mori no kamisama-t, Tensei Shitara Slime Datta Ken-t meg a RWBY-t (ez nem anime, hanem animációs sorozat de javaslom.) Bűn lett volna. Megjegyezném még, hogy Goblin Slayerre emlékeztet engem a Mandalori. :D És pár kép a sorozatokról.
ESTÁS LEYENDO
Karantén kihívás. L(˙-˙L)
Historia CortaEgy kedves ismerősöm @Bartusz kihívott. Remélem jól megkergetnek a buckapatkányok! Amúgy viccelek. Nem vagyok én gonosz.