Szerintem nagy fejtörést okoz, hogy vajon mi lehet a kedvenc filmem/filmeim. A Star Wars és azon belül kettő film van ami a kedvencem lett. Egyik a Zsivány egyes ami a hangulata miatt, a története miatt és a látvány világa miatt lett a kedvencem. Röviden a filmről: A halálcsillag teveinek megszerzésről szól. A történet egy csapatról szól akik lassan összekovácsolódnak és végül közösen egy akció kereteiben megszerzik a titkos fegyver tervrajzait. És megismerhetjük a birodalmon belüli konfliktusokat is. Ezt Tarkin Nagymoff és Krennic igazgatónál láthatjuk. A film vége pedig az elképesztő rész amire minden Star Wars rajongó sokszor látni szeretett volna a filmvásznon. És a Droid K-2SO nagyon vicces egy C-3PO 2.0-ás változata.
A másik pedig a Rise Of Skywalker ami a látványvilága lett egyik kedvencem és a történet se volt rossz. Nagyon tetszett, hogy sok kérdésre választ kaptunk, de több kérdés is felmerült nekem. De a film egyik legmenőbb pontja a végső csata volt. Meg a Ren lovagokról semmivel se tudtunk meg többet. Ők ilyen semmilyenek lettek végül és nem olyanok lettek amilyennek elvártam őket. Azt hittem, hogy mindegyikük fénykarddal fog flangálni és kaszabolni az ellent, de csak barbár lények lettek akik néznek és néha sétálnak. Szóval semmit nem váltottak ki belőlem. De a filmen sokszor aggódtam, hogy úristen most mi lesz, de semmi olyan nem lett egyszerűen a hetedik résznél és a nyolcadiknál jobb kedvvel jöttem ki mint ennél ami picit rontotta az élményt. Ám a végső csata amiből még néztem volna pár órát... Kárpótolt nagyon jó volt és amikor a... nem akarok Spoilerezni. De amit xy csinált epikus volt és látványos.
Ez ennyi lett volna! További szép napot és olvassatok sokat! Az erő legyen veletek!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Karantén kihívás. L(˙-˙L)
ContoEgy kedves ismerősöm @Bartusz kihívott. Remélem jól megkergetnek a buckapatkányok! Amúgy viccelek. Nem vagyok én gonosz.