Krótki opis świata

0 0 0
                                    

Dzień jak co dzień. Pomimo tego, że była sobota to o 6.00 budzik, żeby nie spóźnić się do pracy. Dziś napewno dostarczą porcję świeżych ciał do przebadania, w końcu conajmniej raz na tydzień ktoś ginie, pożarty przez zakażonych. Czasem zdarza się, że to żołnierze zatłuką te potwory, a ich ciała zostają zaraz przewiezione do LAbVaMp. Czyli konkretniej do mojego zakładu pracy. Jak co dzień zakładam czarną koszule i proste jeansy. Do mojej czarnej torby wkładam potrzebny sprzęt elektroniczny i biały kitel. Na śniadanie nie jem nic. Jak zwykle. Może to was zdziwi ale nie przepadam za jedzeniem, a zwłaszcza za jedzeniem w samotności. Przed lustrem przeczesuje palcami moje włosy, na których już widać mały, biały odrost. Ach tak nie powiedziałem wam wcześniej. Moje naturalne włosy są koloru białego, a oczy mają barwę chabrów. Z tego powodu, że wyglądam maksymalnie nienaturalnie farbuje włosy na kolor rudy. Bo mimo wszystko jest kolorem normalniejszym niż czysto biały. Mój wygląd może przykuwać uwagę, a ja wole zostać skrytym laborantem.

Wyszedłem na dwór zamykając za sobą drzwi na klucz. Powietrze cuchnęło metropolią, a do koła unosiła się jeszcze mgła, która tak naprawdę była smogiem. W która stronę byś nie spojrzał to z daleka widzisz odgradzający Cię wysoki na kilkanaście metrów mur, zbudowany z betonu, cegieł i rożnego rodzaju żelastwa. Wielkie miasta połączone są pomiędzy sobą tunelami, w których porusza się pociąg. Podróż pomiędzy różnymi miastami wynosi minimalnie 5 godzin. Na wejściu i wyjściu siedzi wojsko i sprawdza przepustki. Strasznie się tu żyje, ale lepsze to niż zginąć w kilka minut wychylając głowę za ogromny mur.

Zastanawiam się czy interesuje was ten klimat ? Jak radzicie sobie z zamknięciem ?
U mnie na uczelni masa zmian i mało czasu na cokolwiek ;_;

Ale jeśli dostanę 10 gwiazdek to na następny dzień wrzucę nowy rozdział 😇
A w nim już coś się zacznie ☺️

Jak już dotrwałeś do końca to zapraszam Cię do polubienia mojego instagrama sharlottkabeauty.
Oraz Facebooka o tej same nazwie :)

Dzięki za uwagę i do usłyszenia ❤️

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Dec 15, 2020 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

VaMpOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz