46. Maaike

218 10 2
                                    

Zachtjes druk ik de kamerdeur van de hotelkamer van Faith en Emme open om de twee meiden slapend aan te treffen. Verbaasd kijk ik naar de twee en spontaan verschijnt er een glimlach op mijn gezicht.

Ik was iets eerder terug gegaan naar het hotel, zodat ik de meiden, of Emme tenminste, naar bed kon sturen. Ik had verwacht dat ik die twee uit elkaar had moeten halen, had verwacht dat ze de hele nacht door zouden kletsen als ik ze niet erop zou wijzen dat ze ook nog moesten slapen, maar blijkbaar had ik het mis. Gelukkig maar.

Ik was blij dat Faith en Emme het zo goed met elkaar konden vinden. Want hoewel Faith een introvert is en Emme een extrovert, zitten ze elkaar eigenlijk niet in de weg daarmee. Of tenminste, zo lijkt het. Hun verschillende persoonlijkheden blijken juist goed bij elkaar aan te sluiten en dat vind ik als moeder hun zijnde super fijn om te zien.

Toch loop ik voorzichtig de kamer in. Op probeer extra zachtjes te doen, om te voorkomen dat ze wakker worden van mij. Ik geef beide meiden een kus en trek de deken dan wat verder over Faith heen. Ze is altijd al heel bewegelijk in haar slaap geweest en slaat dan ook geregeld haar deken van haar af of haar kussen van het bed af waar ze dan vervolgens wakker van wordt. 

'Hey,' Een vragend stem vult mijn oren en direct kijk ik op.'Oh, jij bent hier. Ik snapte al niet waarom de deur open stond.' De stem komt van Liam, maar de andere jongens staan inmiddels ook in de deuropening. Blijkbaar waren ze dus al sneller klaar dan verwacht met omkleden en douchen. 'Sssht,' fluister ik terwijl er weer een glimlach op mijn gezicht verschijnt bij het aanzicht van mijn twee meiden. 'Ze slapen al.'

Ik loop vervolgens ook naar de jongens toe, zodat ik de meiden niet langer stoor en kijk ze vragend aan wanneer ik de hotelkamer achter me dicht doe. 'Zullen we nog even een drankje doen?' Ik krijg te horen dat ik een goed voorstel doe. Ook Harry vindt het een goed plan. 'Ik ga even kijken of Fay nog wakker is dan, ik neem aan dat zij ook wel mee wilt.' 'Goed idee,' knik ik. 

En zo zitten we dus niet veel later aan de bar, iedereen met een eigen drankje. We bespreken het eerste optreden van de tour. Die blijft altijd een beetje spannend en bijzonder. Je wilt je tour goed starten en als dat dan lukt is dat gewoon heel erg fijn. Dat geeft je een goed gevoel voor de rest van de tour.

'Naar welke landen kijken jullie nou uit,' wilt Fay weten en een vragende blik wordt onze kant  op gestuurd. 'Frankrijk, is altijd heel erg leuk,' zegt Liam direct. 'Daar zijn altijd hele enthousiaste fans.' Niall knikt. 'Maar Italië vind ik nog leuker, daar hangt altijd zo'n leuke sfeer. Daar wordt je gewoon spontaan blij van.' Harry kijkt bedenkelijk voor zich uit en ik zie dat Louis hetzelfde doet. 'Ik weet het eigenlijk niet,' bekent Harry dan. 'Elk land heeft iets leuks en bijzonders.' Louis zegt dat hij het met Harry eens is, maar geeft dan aan dat hij Canada eigenlijk wel heel leuk vindt. 'En jij?' Vragende blikken worden mijn kant op geschoten en ik lach. 'Is dat zo'n moeilijke vraag? Nederland natuurlijk!' Niall lacht en slaat zijn arm om me heen. 'Dat hadden we eigenlijk ook wel kunnen voorspellen ja. '

Let's Watch Them Go • 1D • Voltooid • #3Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu