Sue Hee'den
Mektubu elime aldım ve okumaya başladım;"Sevgili Sue-Hee seni çok seviyorum ve her zamn da sevicem şimdi bir neden yüzünden seni bırakıyorum senden çok ama çok özür dilerim ama ilişkimizi devam ettiremeyiz.
Biliyorum daha yeni başladık.
Ama bunu yapmak zorundayım.
Sen benimdin ben senindim ama ilişkimiz yeni başladı ve malesefe yeni bitiyor.Seni seviyorum bunu asla unutma görüşmek üzere^^❤️❤️Sun Hee'nin içi parçalandı.Gözlerinden yaşlar geliyordu oysaki daha yeni birbirlerine açılmışlardı....
Sun hee artık Jung Hoseok tarafından terkedilmiş zavallı bir kızdı artık yani o öyle hissediyordu.Onu ne kadar sevsede artık kalbinde onun doldurduğu yer boştu o yere taş koyup hayatındaki yola devam etmeliydi yada ölmeliydi.....Sahile doğru yürüdü....
Ona bir adım bin adım gibi geliyordu.
Mutsuzdu hem de çok mutsuzdu
Hava soğuktu dondurucu soğuk...
Keşke hiç açılmasaydı ona...
Keşke söylemeseydi ona onu sevdiğini şimdi daha az acı çekerdi zaten olmicaktı diyip geçiştirirdi ama şimdi......
Yapmayı en çok sevdiği şey yüzmekti ve suyu çok fazla severdi Sun Hee...
En sevdiği yerde ölmek onun için bir şerefti.Bu yüzden iskeleye çıktı...
Evet kesin kararını vermişti hayatına son verecekti.Yavaşça iskeleden aşşağı doğru kendini bıraktı aşağı atlarken seni seviyorum Hosoek dedi ve göz yaşları havada süzülmeye başladı sert bi şekilde suya düştü ve canı yandığını hissedebilyordu.
Canı yandıkça ferahlıyor gibiydi sular akciğerlerine dolmuştu nefes alması imkansızdı su buz gibiydi.Yada ona öyle geliyordu....Ölüyordu.....zamanı gelmişti kendini ölümün kucağına bırakıyordu.....Arkadaşlar ağlamayın sakın sizi çok seviyorum yeni bölümü inş şimdi atabilirim neyse bidahaki bölümde görüşürüz Bb❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İDOL Olduğunu Hayal Et (JHS)
RandomSevmek karasızlık,kararsızlık mutsuzluk getirir.Ancak arkanızda parlayan Güneş gibi bir umudunuz varsa,doyasıya sevebilirsiniz.....