Ve o anda Sh rüyasından uyanır.Aslında Tae'den hoşlanmadığını,sadece onun kendisini koruduğunu ve ona sevgi dolu yaklaştığını gördüğü için onu çok sever.Ama bu kesinlikle arkadaşlıktan öte bir duygu değildir.O başından beri gülüşünde güneş saklı,kahverengi saçlı,pürüzsüz yüzlü çocuğu seviyordur.O Hoseok'u seviyordur....
Sh'den
Nasıl Tae'ye aşık olduğumu düşündüm ki??
Nasıl Hoseok'tan vazgeçebileceğimi düşündüm?
Ona kızıyorum,ama en çokta kendime.
Elbet beni bırakıp gitmesinin bir nedeni olmalıydı.İntihar etmek yerine onu aramalı,veya beklemeliydim.Ama ben bunu yapmadım bugün Hoseok'a onu affettiğimi söylemeyi düşünüyorum,ama ya Tae beni seviyorsa....
Ne kadar çok üzülür...
Ne yapıcağımı bilemiyorum gerçekten:((Hs'den
Ahh..Neden hala soruma yanıt vermedi??
Affetmedi mı beni? yada istemiyor mu affetmeyi?
Neyse gidip onu kahvaltıya çağıriyim.Hoseok Sh'yi kahvaltıya çağırmaya gider.Kapının yanı başına gelir,Ve içerden ağlama sesi geldiğini farkeder.Sh şöyle diyrodur;
"Ne yapıcam?Bilmiyorum.
Ne istiyorum?Bilmiyorum.
Neden böyleyim?Bilmiyorum.
Neden hiçbir şeyi bilmiyorum?Bilmiyorum.
Tek bildiğim şu"Bilmiyorum"kelimesi"
Ve ağlamaya devam eder.Hoseok bunu görünce dayanamaz ve Sh'nin yanına gider.Ona sarılır,hiçbir şey söylemeden.Sh ağlamayı kestiğinde,Hoseok onun elini tutar banyoya giderler.Sh elini yüzünü yıkar.Hoseok da rahatça yıkaması için arkadan saçlarını tutuyordur.Sh havluya yönelir,yüzüne ve ellerini kutular,arkasını döndüğünde hs ile dip dibe olduklarını farkeder.Onun o güzel nefesi Sh'nin yüzüne çarpıyor,Sh hafiften gıdıklansada bu anı bozmak istemiyordur.Hs de daha fazla dayanamaz,dudaklarını ona doğru yaklaştırıyor dur ki bu anı Jimin'i "Hadi artık kahvaltıya!" diye çığrınması böler.Sh "Hadi inelim"der.Hoseok'ta başıyla onaylar ve aşağı inerler.Aşağıya inerler ve kahvaltılarını yaparlar.Birlikte şirkete giderler.Sh'nin çıkış yapacağı grup şarkıyı söylemişler,geriye son kalan şeyleri ise danstır.Dans öğretmenleri Txt grubunun dans öğretmeni ile aynıdır.Bu yüzden Hoseok'u bu konuda içi rahattır ve mutludur.Grup 5 kişidir.Grup üyeleri;1-Park Sun-Hee(Sahne ismi Sun-Hope)
Yaş:21
Burcu:Kova
(Sevgilisi Jung Hoseok daha ne kisisjsjshsjsusjhs)2-Kim Ji-Soon(Sahne adı Jisoon)
Yaşı:21
Burcu:oğlak
(Dünyanın en güzel ilk yüz kadını içinde bulunmakta.)3-Park Chae-La(Sahne adı:Chela)
Yaş:19
Burcu:Başak
(Çok iyi keman çalabiliyor.)4-Park Jen-Nae(Sahne adı:Daisy)
Yaş:18
Burcu:Koç
(Küçükken dünyanın en güzel 2.kız çocuğu seçilmiştir.)5-Choi Eun-Hoo(Sahne ismi:Salien)
Yaş:22
Burcu:Terazi
(Çocukluğundan beri çok ünlü bir oyuncudur.)Evet bir bölümün daha sonuna geldik.Sizce en güzel üye hangisi?Umarım kitabımı severek okuyorsunuzdur🥰Birdahaki bölümde görüşmek üzere hepinizi çok seviyorum Bb💜💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İDOL Olduğunu Hayal Et (JHS)
RandomSevmek karasızlık,kararsızlık mutsuzluk getirir.Ancak arkanızda parlayan Güneş gibi bir umudunuz varsa,doyasıya sevebilirsiniz.....