Sh'den
Uyandığımda hastanedeydim.
Ne?!?
Hastane mi?
Ne olmuştu bana?
Hiçbir şey hatırlamıyordum....
İçeri giren kişi doktordu.
"Uyandığınıza sevindim Sue-Hee hanım"
"Adım Sue-Hee mi?"
"Ne yani hatırlamıyor musunuz?"
"Hayır hem de hiçbir şey hatırlamıyorum"
"Hafıza kaybı geçiriceğinizi pek düşünmüyordum ama en fazla 1 aya hafızanız yerine gelir."
"Tamam teşekkür ederim doktor bey."
Doktorun çıkmasıyla birkaç dakika sonra da içeri biri daha girdi.Bu kişi kim diye o tarafa doğru kafamı çevirdim.
Bana baktı...
Uzunca bir süre..
Bir yerden tanıdık geliyordu ama bir türlü çıkaramıyordum.
Ve bir anda gülumsedi...
Ahhh o gülüş....
Nerden tanıyordum ben bu adamı?
Yanıma gelip elimi tuttu ve;"Hafızanı kaybetmişsin.."
"Evet galiba öyle olmuş,ama sen kimsin?"
"Beni hatırlamamana üzüldüm açıkçası,ama bu
sayede beni affetmen
için elimden gelen her şeyi yapacağım…""Peki…Bana ne oldu?"
"Bir araba sana çarpmış bildiğim kadarıyla,ama bu konuyu boşver,bitti gitti zaten"
"Tamam,seninle ilişkimiz ne peki?"
"Ben ve sen sevgiliydik…Ama sonra ben bir şirketten teklif aldım ve gittim.Bu şirkette olabilmem için sevgilim olmaması gerekiyordu.Bu yüzden kısa bir süreliğine senden ayrıldım.Ama sana nedenini anlatmadım.Çünkü bu da yasaktı...Biliyorum çok saçma ama zorunuydu.Yemin ederim senden başkasını sevmedim sevmem.Beni affedebilecek misin?"
"Şey…Seni affetmeyi elbet bende isterim,ama hafızamın yerine gelmesini beklemeyi tercih edicem galiba…"
"Peki sen bilirsin…Ama sakın unutma bu dünyada sadece seni sevdim ve öylede kalıcak.."
O anda doktor içeri girdi ve artık taburcu olabileceğimi söyledi.Ben de onaylayıp kalkmaya çalıştım.O an başıma giren sancı ile yüzümü ekşilterek "Ahh" diye bir ses çıkardım.
Hemen elimi tuttu..
Elimi tutmasıyla kalbim de sancıdı..
Herşeyin acısıyla gözlerim doldu..
Karnıma ağrı girdi ve midem bulandı.
Hemen banyoya gitmem gerektiğini belli edecek hareketler yaptım ve Hoseok'ta beni götürdü.
Kustum ama midemde hiçbir şey olmadığı için mide asidimi çıkarıyordum.
Kusmayı bıraktıktan sonra doktoru çağırdık ve neden kustuğumu sorduk.
Doktor ise uzun süredir bir şey yemediğim için kustuğumu söyledi.
Artık hazırlanmıştık.Ve eve doğru yola koyulduk.Yolları bilmiyordum ama çok tanıdık geliyordu.Evime geldiğimde karşımda gördüğüm görüntüyle çok mutlu olmuştum.....Arkadaşlar uzun zamandan sonra tekrar geldim ve çok mutluyum..
Hepinizi çoo~ok seviyorum bir dahaki bölümde görüşürüz❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İDOL Olduğunu Hayal Et (JHS)
RandomSevmek karasızlık,kararsızlık mutsuzluk getirir.Ancak arkanızda parlayan Güneş gibi bir umudunuz varsa,doyasıya sevebilirsiniz.....