Sh'den
Hemen üstümü değiştirdim ve bunları giydim;Üstümü değiştirip evden çıktım okulda bana ters ters bakanlar oldu.
İlk tenefüs öğretmen beni yanına çağırdı;"Neden böyle giyindim çocuğum?"
"Öğretmenim okul çıkışında
Big hit seçmelerine
gitmem gerek bu yüzden""Hmm tmm geç bakalım sınıfa"
"Teşekkürler"
Okul hemen bitti ve Big hit'in seçmelerine gittim.
Orda beni çok beğendiklerini söylediler.
Sonuçlar en geç bir haftaya açıklanırmış.
Ama neden Mh'ninki 1 günde açıklandı.öff neyse zaten başta okulu bırakmam hataydı 2 ay daha sabredemedimmi?
En iyisi Bang PD ile konuşmak
Odasına gittim ve kapıyı tıktıkladım içeriden gelen buyrun sözüyle içeriye girdim.Yavaşça kapıyı kapattım."Merhaba"
"Merhaba Sue-Hee hanım"
"Sizinle bir konu hakkında konuşmam lazım"
"Buyrun dinliyorum"
"Benim okulumun bitmesine sadece 2 ay kaldı eğer sizinde izniniz olursa ben stajyerlik yaparken 2 ay okula gidip gelmek istiyorum."
Peki Sue-Hee hanım zaten 3 ay sonra grubunuzu çıkartmayı düşünüyordum.
"Ne yani seçilmişmiydim?"
"Evet"
"Herşey için teşekkür ederim...."
"Rica ederim"
Odadan yavaşça çıktım koridorda yaşasın deyip ellerimi yumruk yapıp havaya kaldırmamla Tae'yi gördüm.
"Sen iyi misin,yoksa
sorunun çözüldü mü?""Hayır yani Evet, yani sorunum çözülmedi ama o sorunun yerini birazda olsun doldurabilecek büyüklükte bi
mutluluk yaşıyorum şuan..""Gördünmü her şeyin bi çözümü vardır..."
"Her şey için teşekkür ederim Tae..."
"Önemli değil Sue-Hee~~"
"Görüşürüz""Görüşürüz.."
Evin yolunu tuttum.Çok mutluydum eve gidince kardeşime olan biten her şeyi anlattım.O da üzüldü ve beni teselli etti gözümden yaşlar akmaya başladı kendimi tutamıyordum.....
Arkadaşlar bir zamanlık için yeni bir aşkmı doğuyor dersiniz?
❤️Taesue❤️
Bakalım neler olucak şimdilik görüşürüz Bb❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İDOL Olduğunu Hayal Et (JHS)
RandomSevmek karasızlık,kararsızlık mutsuzluk getirir.Ancak arkanızda parlayan Güneş gibi bir umudunuz varsa,doyasıya sevebilirsiniz.....