17.Bölüm(FİNAL)

82 3 0
                                    

Sh'den yarın ilk şarkımız çıkacak ve çok heyecanlıyım.Acaba ismimiz yüzünden bizim Hoseok'la sevgili olduğumuz öğrenilirmi diye korkuyorum.Ama öğrenselerde çok kötü olmaz sanki hıh?😂Dans partiğimizi bitirdik ve evime geldim.Yeni başladığım 3391 km isimli kitabı elime aldım,okudukça okuyasım geliyordu.Gerçekten kitap fazlasıyla mükemmeldi,her saniyesinde içim huzur,hüzün ve mutluluk doluyordu.-herkesin okumasını tavsiye ederim-
Kapı sesini duyduğumda kitabımın arasına ayracımı sıkıştırdım,yavaşça ayağa kalkarak kapıya yöneldim.Kimin geleceğini az çok tahmin ettiğimden dolayı kapı deliğine bakmadan kapıyı yavaş bir şekilde kendime doğru çektim.Kapıyı açtığımda önümde 7 adam duruyor,şaşkın bir şekilde bana bakıyorlardı.Neden şaşkın baktıklarını merak edince kapının yanında duran aynaya yüzümü çevirdiğim anda neden şaşkın baktıklarını anlamış olduğumu anlayacaklar ki,hepsi bir ağızdan kahkahalara boğuluyordu,yaklaşık 10 saniye bende onlara baktıktan sonra onlara katıldım ve hep bir ağızdan gülmeye başladık.Gülme işlemimiz bittiğinde onları içeri buyur etmeyi unuttuğumu farkettim.Gercekten aptaldım.İçeri girdiklerinde aç olup olmadıklarını sordum.hepsi aç değiliz derken Jin aradan çıkmış bana "Açım" dercesine kaş göz yapıyordu.Kendimi tutamayıp gülmeye başladığımda hepsi bana dönmüş şaşkınlıkla bakıyordu.Aradan Jin'in kıkırtıları duyulunca herkes ona döndü,anı kurtarmış olucağım ki; Seokjin ellerini birleştirip kimseye belli etmeden sakince önüne doğru eğildi ve gülümsedi."Ben yinede size güzel bir sofra kurayım,birazda olsun açsınızdır diye düşünüyorum"dedim ve mutfağa doğru adım attım.Mutfakta yemek hazırlarken arkadan belimi saran iki çift kol arasında korkumdan dolayı hafifçe irkildim, ve başımı arkaya çevirdim.Bu Hoseok'tu.Zaten başka kim olabilirdi ki?Ona bakayım derken elimdeki bıçak bir anda elime girdiğinde hala gülümsüyor ve ona bakıyordum,acı hissettiğim anda başımı önüme doğru çevirdim.Elim kanıyordu.Hoseok hemen yanımızdaki peçeteyi eline aldı ve parmağımdaki kanı sildi.Yaramı bir güzel temizledikten sonra,yara bandı getirdi ve parmağıma yapıştırdı.Bunları yaparken oldukça sakindi.Canımı hiç yakmamış,ve yanmamasını sağlamıştı.onu bu yüzden seviyordum işte,o benim güneşimdi....
Yemeği hazırladım herkes yedi ve internete girip şarkımızı izlenmesine baktım.Gözlerim fal taşı gibi açılmış bir halde elimi ağzıma götürdüm.Çünkü bu ilk şarkımızdı ve yayınlanalı sadece 6 saat olmuştu.Görüntülenmesi ise 316 milyondu.İlk şarkımıza ve bu saate göre gerçekten oldukça fazlaydı.Çok mutlu olmuştum.


Günler geçti.....
Hoseok ile sevgili olduğumuz şirket tarafından onaylandı ve ani bir evlenme kararı aldık.Şuan Bts'le aynı ünde sayılırız.Tae ise bizim gruptan Choi Eun-Hoo ile sevgili oldu.Birbirlerini gerçekten çok seviyorlardı.Bizde öyle.....


SON•


BU KADAR ÇABUK FİNAL YAPTIĞIM İÇİN ÜZGÜNÜM,EN YAKIN ZAMANDA YENİ BİR KİTAP YAZMAYA ÇALIŞACAĞIM.SİZİ ÇOK SEVİYORUM,KENDİNİZE ÇOK İYİ BAKIN UMARIM KİTABIMI SEVMİŞSİNİZDİR💞💖💜💓💕

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 26, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İDOL Olduğunu Hayal Et (JHS)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin