2 ay sonra..
Önünde bulunduğum Jeon kolejine baktım. Jungkook ve abimin zoruyla sınava girmiş ve dereceyle atanmıştım.
Normalde devlet okuluna atanmama rağmen Jungkook bağlantılarını kullanarak beni kendi okuluna aldırmıştı.
Evet okulun müdürü ile hala flörttüm. İlişkimiz yavaş ama güzel ilerliyordu, sürekli film ve diziler bitiriyor, havuz başı konuşmalarımıza devam ediyorduk.
Bunun yanı sıra sürekli oynaştığımız da bir gerçekti. Bulduğumuz her fırsatta öpüşüyor, sarılıyor ve hatta abimi atlatabilirsek beraber uyuyorduk.
Geçen sürede çok alışmıştım Jeon'a. Şimdiyse onun okulunda öğretmen olarak göreve başlamıştım.
İçeri yavaşça adımlamaya başlamıştım. Siyah bir etek ve beyaz body giyinmiştim. Hafif topuklu resmi sayılabilecek ayakkabılarım ve artık öğretmen olduğum için yanımda taşıdığım büyük bir çanta.
İlk Jungkook'un odasına gidip sınıfımı öğrenecektim ve biraz gerginliğimi atacaktım çünkü heyecandan ellerim titriyordu.
Jungkook'un odasına geldiğimde kapıyı çalıştım duyduğum 'gel' sesi ile içeri girmiştim.
"Bay Jeon~" Dediğimde kağıtlardan kafasını kaldırıp bana bakmıştı.
"Bay Kim." Demişti bana kıyasla daha ciddi bir sesle. Yanıma gelip dudaklarımı öptüğünde itmiştim.
"Jungkook okuldayız." Dediğimde beni umursamadan belimden tutmuş ve tekrar öpmüştü.
"Evet benim okulum." Demişti 'her istediğimi yaparım. " Edasıyla.
"Ukala." Diyerek kollarından kurtulmuştum.
"Programımı ver de öğretmenler odasına gideyim. İş arkadaşlarımla tanışmam lazım." Dediğimde göz devirip programımın yazılı olduğu kağıdı vermişti.
"Aman git iş arkadaşlarının(!) yanına." Dediğinde parmak uçlarıma yükselip dudaklarını öpmüş ve koşarak odadan çıkmıştım.
Öğretmenler odasına girdiğimde hepsi bana bakmaya başlamıştı.
"Siz yeni öğretmen misiniz?" Demişti bir adam yanıma gelirken. Kafamı olumlu anlamda sallayıp uzattığı elini sıkmıştım.
"Yeni resim öğretmeni Kim Taehyung." Dediğimde o da kendisini tanımıştı.
"Fizik hocası, Sky ben." Sky ile muhabbetimiz koyulaşmıştı. Bana masamı gösterip yerleşmemi sağlamıştı hatta.
Ders zili çaldığında gergince resim odasına girmiştim. Öğrenciler sınıfın farklı yerlerine dağılmışlardı.
"Çocuklar yerlerinize geçin lütfen!" Diye bağırdığımda hepsi yerlerine yerleşmişti.
"Ben yeni resim hocanız Kim Taehyung. Bundamçn sonra dersleri beraber işleyeceğiz." Demiştim. Çocuklar kısaca selam verdiklerinde yerime geçmiş ve yoklama almıştım.
"Bana soracağınız bir soru yoksa eğer derse geçiyorum." Demiştim. Bir kız öğrenci elini havaya kaldırıp söz hakkı istemişti.
"Bay Jeon neden hepimizi sizin hakkınızda uyardı?" Demişti.
Ne demişti o?
"Ne dedi size?" Dediğimde bu anı beklemiş gibi dökülmüştü.
"Sizin çok kırılgan olduğunuzu ve diğer hocalarımıza yaptıklarımızı size yapmamamız gerektiğini." Dediğinde göz devirmeden edememiştim.
Bebekmişim gibi davranıyordu.
"Bay Jeon abimin çok yakın arkadaşı. Abim kırılmamam için sizi uyarmasını rica etmiştir tatlım. Oturabilirsin." Kız gergince bir şeyler daha söylediğinde gülmüştüm.
"Bay Jeon'a benim söylediğimi söylemeyeceksiniz değil mi? Sürekli makyaj malzemelerimi alacağını söylüyor kesin alır bu sefer." Öğrencileri ile araları iyiydi belliki.
"Söylemeyeceğim, sakin ol." Demiştim. Daha sonra ise bütün ders resim ve tarihçesi hakkında konuşmuştuk öğrencilerimle.
İlk dersim beklediğimden iyi geçmişti. Ne öğrenciler sıkılmıştı nede ben gerilmiştim.
Okulun kantininde Sky ile oturuyorduk. İlk dersimin nasıl geçtiği hakkında soru soruyordu sürekli.
İyi bir çocuktu.
"Taehyung erkek arkadaşın var mı?" Dediğinde ne cevap vereceğimi şaşırmıştım. Jungkook ile hala sevgili olmamıştık ama ben ona ait hissediyordum.
"Sevgilim yok fakat ait olduğum birisi var." Demiştim tam Jungkook yanımızdan geçerken. Bana bakıp kimseye çaktırmadan göz kırpmıştı.
Kesinlikle o'na aittim. Ondan başka kimse yakışmazdı dudaklarıma ve kollarıma. Hatta bedenime.
"Nasıl yani?" Demişti Sky. Ona odaklanamıyordum. Koridorda öğrencileri ile konuşan Jungkook'tan gözlerimi asla çekemiyordum.
"Taehyung! Burada mısın?" Diyen Sky'a dönmüştüm.
"Ha? Evet, pardon dalmışım." Demiştim. Sorun değil der gibi sallamıştı.
"Ait olduğun kişi? Sevgili değilseniz nasıl o'na aitsin." Dediğinde 'Sana ne' demek istesemde susmuştum.
"Öyle hissediyorum. Ondan başkası ile olma fikrini sevmiyorum bile." Dediğimde kafa sallamıştı. Biraz daha deşecek gibi olduğunda masaya gelen Jungkook ile susmuştuk.
"Bay Kim. Odamda bir konu hakkında konuşmamız gerekli." Dediğinde kafa sallayıp Sky 'dan özür dilemiş ve Jungkook'un peşine takılmıştım.
İçeri girer girmez beni kapıyla arasına aran Jungkook ödümü koparmıştı.
"Ay! Korktum Jungkook." Dediğimde gülümseyip dudaklarımı öpmüştü.
"Senin 'ait olduğum birileri var.' diyen ağzını yerim." Demişti. Bende gülümsemiştim.
"Öyle ama." Demiştim. Kafasını sallayıp alnımı öpmüştü.
"Kesinlikle öyle. Bana aitsin."
××××××
Diğer bölüm sevgililik+sex+kıskançlık.Sizi seviyorum çiçeklerim 🌸