☆...3 HAFTA SONRA...☆
Nehirin ağzından
Doktorun dediği gibi Nehir kendini çabuk toparlamıştı.Koskoca 3 hafta geçti.Hiçbirşeyi kalmamıştı.2 gün önce hastaneden çıkmıştı .Derin her ne kadar istemese de tamamen hastanede iyileşmek zorunda kalıyordu. Çünkü babam ve abilerim öyle istiyordu.
Bizde onun iyi olmasından yararlanıp arada bir hastaneden kaçamaklar yapıyorduk.Şu saldırıyı kimin yaptığına dair izler bulmaya çalışıyorduk.
Rüzgar bir yandan deli gibi gelmek istesede sevdiğini de yalnız bırakmak istememişti.E haklıydı canım.Ben olsam bende bırakmam.
Nerde kalmıştık..?
Ha şu suikast olayı.Babamların tahmin ettiği gibi Cengiz itiydi.Yani Kuzey'in babası.Tabi ki yaptıkları karşılıksız kalmadı.Her yönden zarara uğrattık.İster şirket işleri olsun,ister kariyeri olsun,ister kapısına koruma diye diktiği itler olsun,ister serveti olsun....Her yönden aklınıza gelebilecek her yönden fazlasıyla zarara uğrattık.
Ama yine abimler,Demir abi,Akın abi,Rüzgar ,Yağız,Sarp,Mert,Emir bu işin peşini bırakmayacağını söylediler.
Yağız demişken,onunla da bu 3 hafta içersinde çok yakınlaşmıştık.Aramızdaki bağ çok farklıydı.Arkadaş deseniz değil,kardeş deseniz hiç değil,dostta değildik.Biz farklıydık.
Yağız beni sevdiğini söylemişti.Sanırım bende ona karşı bir şeyler hissediyorum.Şuan evdeydik.Rüzgar,Yağız,Sarp,Mert ve Emirin kaldığı bir ev.Ev rüzgara aitti ama ona öyle söyleyince kızıyordu.
Ev hepimizin diyordu.Emir 'Mutfak benim geri kalanı sizin' diyordu.Mert ise 'Bana sadece yatak odasını verin yeter' diyordu.
Gülüp geçmiştik ikisine.Derin merdivenlerden aşağı inince hepimiz o tarafa baktık.Uyuyordu,demek ki uyanmıştı.Rüzgarı zar zor yanından indirmiştik.
Rüzgarda derinin geldiğini fark edince koşarak yanına gitti.Belinden tutup yanımıza getirdi onu.Aslında yürüyebiliyordu ama aşk işte..sjsjejdjejxhndnx.:p
Derinin ağzından
Sonunda hastaneden çıkabilmiştim.Çıkalı 2 gün olmuştu.Saldırıyı da Cengiz itinin yaptığını öğrenmiştik.Herkes bizden bir şeyler saklıyordu.Eminim.
Ben ve nehirden sakladıkları bir şeyler vardı .Yataktan kalktım.Rüzgarın odasındaydım.Bizimkilerin aşağıda olduğunu tahmin edip merdivenlere yöneldim.Doğru tahmin etmiştim.Hepsi salonda oturuyordu.
Beni fark ettiklerinde bana bakmaya başladılar.Sanki ilk defa görüyorlardı .Allah'ım ya...!
Rüzgar koşarak yanıma gelip belimden tuttu.Gülümsedim.+Rüzgar ben yürüyebiliyorum.
Rüzgar:Biliyorum güzelim.Belinden tutamaz mıyım..?Sevgilim değil misin..?
+Bilmem.Öyle miyim..?
Rüzgar kaşlarını çatıp şaşkınlıkla bana bakmaya başladı.Gülümseyip elinden tutup bizimkilerin yanına ilerledim.
Mert:Ne dedin de çocuğu iki dakika da bu hale soktun
Diyip kahkaha atmaya başladı.O gülünce herkes güldü.Sırıtarak yanımda oturan Rüzgara baktım.Hala kaşları çatıktı.Yanağına küçük bir öpücük bıraktıktan sonra başımı omzuna yasladım.
O da gülüp saçımı öptü ve elini yanağıma koydu.Rüzgar yanağımı okşadıkça mayışıyordum.Nehire dönüp "Babamlar nerde..?" diye sordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PSİKOPAT İKİZLER DEVAMI
Novela JuvenilArkadaşlar -_-NicksizMelek-_- hesabının şifresi unutuldu ve kitaba gelen yoğun istek üzerine hikaye buradan devam edecek . Yani bu hikayeyi okumadan önce @-_-NicksizMelek-_- hesabındaki PSİKOPAT IKIZLER'i okumanızı...