⏩...FİNAL...⏪

605 60 20
                                    

Derinin ağzından

Emir:Deriiin...Hadi kalk...Deriiin.Derin.Derin.Deerin .
Oy Derin Derin.Oy Derin Derin .Dilelelelele.

(4.30 saat aralıksız ders çalıştım...Durumum vahim gençler...jsjdjsnxnx)

Başımı gömdüğüm yastığımdan kaldırmadan konuşmaya başladım.

+Emir siktir git başımdan kardeşim...

Emir:Önemli bir konu konuşcaz. Hadi kalk.

Emir:KALKSANA LAN MAVİ GÖZLÜ ŞEYTAN..!

+Ne önemli konusu Emir .Git başımdan.

Emir:Önemli olmasa başında tepinmezdim.

+(Mırıldanarak)Hıhı kesin öyledir.

Emir :Bir şey mi dedin..?

Hala başımı yastıktan kaldırmamıştım.Yüzüm yastıkla iç içeyken konuşuyordum.Derin olmak bunu gerektirir.

+Şey diyorum .Şu önemli konu dediğin şey olsa gerek.....ııııı...bugün senin hangi çikolatan ile aşk yaşayacağın ,öyle değil mi..?

Bir süre Emirden ses gelmedi.Gitmişmiydi acaba..?

Emir:Şimdi sen kalkmıyor musun..?

Hayır maalesef hala tepemdeydi.Bir yere gittiği falan yoktu.

+Cık..Kalkmıyorum...Defol ..Yoksa brownilerini,karamlarını ben sömürürüm bugün.

Emir:Hiiiiihhh..Seni aç gözlü pislik yelloz.SEN BENİ TEHDİT EDEMEZSİN. HELE DE ÇİKOLATALARIMLA...°

Kulağımmmmmmm...!
Emir ben şuradan bi kalkayım o zmn göstercem sana çikolatayı,karamı,browniyi.
Emirin odadan koşarak çıkmasını attığı sert ve hızlı adımlardan anlamıştım.

Kafamı kaldırıp kapıya baktığımda kapıyı açık bıraktığını gördüm.Off Emir offf.Derin bir nefes alıp sırt üstü yatağıma uzandım.

Iki elimi başımın altında birleştirip gözlerimi kapattım.Uyumaya çalışacaktım.Umarım sadece çalışmakla kalmaz,uyumayı becerirdim. Uykumu kaçırmıştı dengesiz yakışıklım.

15 dakika kadar uyku ile süren savaşımda galibiyeti ben almış uyumayı başarmıştım.

~15 DK SONRA ~

+Laaaaannnn

Üstüme dökülen buz gibi suyla yatağımdan sıçradım.Etrafıma baktığımda 32 diş sırıtan bir adet Emir gördüm Kaşlarımı çatıp sinirle derin nefesler soludum.Emir öpücük atıp;

Emir:Günaydın ballı çöreğim..

+Ballı çöreğin şimdi öldürecek seni...GEL LAN BURAYA .

Hızla yataktan kalkıp kovalamaya başladım.O da benden önce davranmış odadan çıkmıştı bile.Bazı buz parçaları vücudumdaydı hala.Ama pek umrumda olduğu söylenemezdi.

+EMIIIIR ..BURAYA GEL LAN GEVŞEK ...

Sonunda salona indiğimde hemen Emirin üstüne koşmaya başladım.Doğal olarak o da kaçmaya. 3 4 dakika kadar süren kovalamaca ardından durup yüzüne baktım .

+Emir buraya gel ..!

Emir:Olmaz bebeğim .

Tekrar koştum peşinden.Yakalamama az kalmıştı ki Rüzgarın bağırması ile durdum.Bende Emir'de .

PSİKOPAT İKİZLER DEVAMIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin