21.kapitola

1.2K 51 3
                                    

,,Tak co Áďo, jak je v Coloradu?" Zajímala se Denča, když jí po dlouhém vyzvánění zvedla telefon.

,,Hele docela dobrý," zasmála se Áďa. ,,Co tam u vás?"

,,Jo fajn," odpověděla mladší dívka, ale i tak Áďa rozpoznala, že ji něco trápý.

,,Tak Deni, co se děje? Urcitě mi nevoláš jen proto aby jsi se mě zeptala jak se mám," naznala.

,,Máš pravdu," povzdechla si dívka. ,,Mohla bych na pár dní přijet? Dostala jsem 14-ti denní volno a potřebuji odtud vypadnout," zamumlala.

,,To tam Kubu necháš samotného?" Zajímala se Áďa.

,,On je bohužel ten před kým utíkám," zamumlala.

,,Co se stalo?" Chtěla Áďa hned vědět.

,,Radši bych to probrala osobně," naznala a když Áďa neodpovídala pokračovala. ,,Můžu tedy dorazit?"

,,Jo jasně, budu tě zítra očekávat na letišti," řekla.

,,Děkuji ti moc, opravdu."

,,Není za co děkovat. Jsi kamarádka a jsi na prvním místě, tak zatím," zamumlala a mobil položila

xxx

Když dívka spatřila svou kamarádku, rozbrečela se. Hned ji spadla do náručí.

,,Brečís, protože mě tak ráda vidíš? Nebo to má jiný důvod," zajímala se.

,,Udělala jsem strašnou chybu," řekla mezi vzlyky.

,,Bože pojď, tady jsi moc naočích," naznala, vzala kamarádky kufr a pomalu šli městem k dost útulnému bytečku.

xxx

,,Tak mluv," vybídla ji Áďa a na stolek položila dva šalky s čajem

,,Kde bych jen začla," zamumlala Denča a znovu se rozbrečela. ,,Prostě okolo Jakuba, se začala motat nějaká blondýna. Nebrala jsem to vážně, protože to prostě byla obyčejná fanynka. Jednou si šel Kuba zaběhat a dlouho se nevracel, tak jsem ho šla hledat. Byl v parku a běhal s ní, pak se oba zastavili a začali se líbat. Ona líbala Jakuba, mého Jakuba. Neunesla jsem to a napsala Andrému a Connorovi a sešli jsme se někde po cestě.Kuba si mě nevšiml, ale mě se zbortil celý svět," povídala a slzy jí tekly proudem. Ádě skoro taky.  ,,Chvili jsem se s klukama procházela po městě a když jsem došla domu, Kuba tam nebyl. Seděla jsem v tom bytě sama a prostě si to znova a znova přehrávala. Nakonec jsem šla do klubu a šíleně jsem se opila. Skoro nic si nepamatuju. Ráno jsem se ale probudila u Connora v posteli. Tvrdil, že nic nebylo, ale i tak se cítím, že jsem Jakuba podvedla."

,,Bože Deni. To je mi moc líto," řekla Áďa a objala jí. ,,Jak je to dlouho?" Zajímala se.

,,Asi 14.dní na zpět. Nemohla jsem být s Kubou v jednom bytě a dělat, že je vše v pohodě."

,,A Kuba neví, že to víš?"

,,Teď už jo, včera jsem to na něj vybalila. Nějak se nehájil, ani neomlouval a prostě, vzalo mě to ještě víc," řekla Den a znova se rozbrečela.V tom se otevřeli dveře a do obýváku nakoukl Kauly. Když spatřil ubulenou Denču a smutnou Áďu, zastavil se.

,,Tak co ten idiot provedl tentokrát?"

Never give up II.Kde žijí příběhy. Začni objevovat