,,Tak teď to budeš mít těžké Jakube," usmála se Áďa, když se loučili před hotelem.
,,Jak to myslíš?" Nechápal.
,,Sám si vevnitř říkal, že absolutně nic tvé rozhodnutí nezmění. Budeš to mít za Denčou hodně daleko," zasmál se Kauly.
,,Teď se všechno mění, ale," zazubil se. ,,A jen tak mimochodem jste blbí," dodal Kuba a rozloučili se.
Áďa s Kaulym šli na hotel a Kuba s Denčou se šli projít po praku.
,,Tak už mi povíš, co tady děláš," usmál se Kuba a přitáhl si dívku blíže k sobě.
Dívka se rozhlédla po parku a pak si povzdechla.
,,Všichni se proti mě spolčili, ale nakonec se to nějak sešlo."
,,Jak to myslíš?" Zeptal se Kuba trochu vyjukaně.
,,Tak potkala jsem Patrika Bartošáka a ten mi řekl o tomhle volném místě fotografa," začala vyjmenovávat. ,,Pak dorazila Áďa a taky mě informovala. Nakonec mi dala dopis od tebe, který jsem hned přečetla. Když jsem o tom řekla mamce, tak mi dala dopis, který mi posalil z místní školy a dokonce už objednala i letenku. Řekla mi, že chce abych byla šťastná," dokončila svůj dlouhý příběh.
,,A jsi teď šťastná?" Zajímal se chlapec.
,,Když tě mám u sebe, tak vždy," zamumlala dívka a chlapec si jí vtáhl do polibku.
xxx
,,Zůstaneš tu semnou?" Zeptala se Denča, když se s ní Kuba loučil před hotelem.
,,Chtěla bys?" Usmál se.
,,Záleží na tom zda chceš ty."
,,Chtěl bych a moc," zamumlal chlapec a znovu dívku políbil. Denča zatáhla Kubu do hotelu a výtahem vyjeli do 4.patra. ,,Na jakém pokoji bydlí Kauly s Áďou?" Zeptal se se smíchem.
,,Hned vedle mého," řekla Denča a prohlédla si ho s podezřívavím pohledem. ,,Co máš v plánu?"
,,Uvidíš," usmál se a zaťukal na dveře. ,,Pokojová služba," zařval se změněným hlasem.
,,Moment," ozvalo se z pokoje a pak už bylo slyšet jen. ,,Lásko, kde mám trenky?"
Kuba se málem válel na zemi a Denča se popadal za břicho.
,,Joo, už jsem je našel, teď hledám kalhoty," ozvalo se v pokoji a po chvilce se ozvalo cvaknutí zámku. ,,Havran ty debile," procedil Kauly skrz zuby a hodil po něm triko, který si nestačil obléknout.
,,Co jste tam jako dělali?" Zeptal se Kuba.
,,Nic, povídali jsme si," zamumlal a Kuba vyprskl smíchy. Denča to jen s úsměvem pozorovala a pak se omluvně podívala na Áďu, která se v županu objevila za Kaulym.
,,A proto si hledal trenky?" Zeptal se Kuba.
,,Ty jsi fakt debil Havran," zasmál se Kauly.
,,Promiň," pronesla Denča a za rukáv táhla Kubu do pokoje.
,,V pohodě," usmála se Aďa.
,,Jo a opatrně ať nejsem strejda," zasmál se Kauly a Jakub ho propálil pohledem.
,,Od tebe to sedí, magore," pronesl a zabouchl dveře.
ČTEŠ
Never give up II.
Fanfic,,Opravdu to chceš udělat?" Zeptala se Áďa a otočila se ke své společnici. ,,Určitě," řekla Denča. ,,Protože tady mě to už dál neposune. Tíhnu po novým dobrodružštví a po dalších zkušenostech," naznala a nachvíli se odmlčela. ,,To je ten život který...