2.kapitola

1.5K 60 3
                                    

,Tak jsem tady," zasmál se blonďatý chlapec, který vběhl do obýváku a za sebou táhl malou dlouhovlasou brunetku. ,,Kde máme toho oslavence?" Zasmál se a Kauly se zvedl z gauče.

,,Tady," naznal a pomalu se vydal ke svému kamarádovi

,,Tak gratuluji k tý dvacítce," řekl a z batohu vytáhl plno flašek alkoholu. ,,Víkend bude dlouhej."

,,Tak to mám tedy radost," naznal Kauly a zakroutil nad tím hlavou.

,,Jinak toto je moje přítelkyně Noemi," představil tu dívku. ,,A toto jsou Kauly, Áďa a," pohled mu zastavil na blondýnce, která se k nim pomalu blížila. Jeho srdce se radostně rozbušilo, ale snažil se na sobě nedat nic znát. ,,A toto je Denča," zamumlal a Denča si s Noemi podala ruku.

,,Ráda tě poznávám," usmála se.

,,Já Vás všechny taky," naznala a svá ústa roztáhla do velkého úsměvu. ,,Kuba mi o Vás všech tolik vyprávěl," dodala a pohledem si změřila Denču. ,,Tedy až na tebe, ale to nevadí."

,,Jak jinak," zamumlala a vzdálila se od bandy.

XXX

Ve 20:00 se párty rozjela. Přijelo spousta Kaulyho přátel z reprezentace i se svýma holkama. Když se Kaulymu popřálo, začala volná zábava. Kluci se zavřeli do obýváku a holky to zakempili na terase.

,,Jak jste se vůbec s Kubou poznali?" Zeptala se Áďa.

,,Bylo to na jednom tréninku Capitals. Měla jsem transparent s nápisem ,,Kubo, prosím puk" a on mi ho hodil. Po zápase si mě vyhledal, ale nějakou dobu trvalo než si získal mou důvěru," usmála se.

,,A jak to, že umíš tak dobře česky?" Zeptala se přítelkyně Nečiho.

,,Narodila jsem se v Americe, ale maminka je z čech. I když to otec občas vidí nerad, tak s mamčou si doma povídáme jenom česky. A tady mám prarodiče ke kterým jezdím," usmála se.

,,Tak to je fakt hezký," zamumlala Denča a zvedla se od stolu.

,,Deni kam jdeš?" Zeptala se Áďa.

,,Už si půjdu lehnout, jsem nějaká přešlá. Dobrou noc," rozloučila se a prosklenýma dveřva vešla do předsíně. Po schodech pomalu došla vyšla nahrou a zaplula do jednoho z pokojů, který si zabrala.

Hodila si pořádně dlouhou sprchu a když vylezla ze sprchy převlékla se do něčeho pohodlnějšího. Sklonila se nad umyvadlo aby si mohla umít obličej. Když se narovnala a zvedla hlavu v zrcadle viděla Kubu

,,Budeš dělat, že mě neznáš?" Zeptal se

,,Nevím kdo si s tím začal," odpověděla a pousmála se.

,,Nedělám jako, že tě neznám Deni. Jen pro mě bylo překvapení, že tě tu vidím a jsi šťastná i beze mě," řekl a na chvíli se odmlčel. ,,Ale pravdou je, že jsem na tebe nikdy nepřestal myslet a že tě pořád miluju." Naklonil se k ní.

,,A proto tu teď jsi s jinou holkou Jakube," řekla a obešla ho aby mohla dojít do pokoje. Kuba jí následoval. ,,Máte spolu příběh jako z pohádky. To jak si ji hodil puk a snažil se o ni.To jak chvíli trvalo než sis získal její důvěru. To je tak úžasný."

,,To, že vám řekla?" Zasmál se. ,,Hele jestli chceš slyšet pravdu, tak pojď semnou dolu a o všem ti řeknu."

,,Myslíš si, že chci poslouchat další tvoje lži?" Zeptala se.

,,Lži? Uvědom si, že tobě jsem nikdy nelhal. Vždy jsi pro mě byla to nejdůležitější a toho co se stalo na mistrovství jsem nelitoval ani vteřinu."

,,Ne?" Zeptala se.

,,Ne, tedy až na jednu věc," řekl a podíval se na dívku. ,,Toho jak jsem se s tebou rozešel," dodal a pomalu se k ní přiblížil.

,,Kubo prosím odejdi, na toto nemám náladu a ani sílu. To, že jsme se rozešli mělo nějaký důvod. Osud to tak nejspíše chtěl a bylo by blbé ho narušovat," zašeptala dívka a ukázala na dveře. Chlapec k nim došel, ale pak se ještě na vteřinu otočil.

,,Já se tě tak snadno nevzdám. Budu bojovat," řekl a vydal se za klukama do obýváku.

Never give up II.Kde žijí příběhy. Začni objevovat