Kdyby jste se nudili mám další povídku na profilu.
Zakázané uvolnění s Martinem Kautem a Andrém Burakovským
+
Kdyby někdo chtěl, tak můžu udělat jednodílovky na přání :)
Denča seděla na gauči a sledovala televizi. Áďa byla v kuchyni a Kauly si šel zaběhat aby nevypadl z kondice.,,Deni?" Zařvala Áďa z kuchyně.
,,Hmm?" Zamumlala a pomalu se vydala za ní.
,,Zítra jdeme s Kaulym a pár přáteli na večeři a byli by jsme moc rádi aby jsi se k nám přidala," oznámila ji s úsměvem.
,,Hele já nevím jestli budu chtít sedět se zamilovanýma párama u jednoho stolu," zamumlala a posadila se na židli.
,,Zamilovaný tam budeme jen mi dva s Kaulym," zasmála se. ,,Musíš jít, máme pro tebe překvapení," usmála se.
,,Přivedete mi Kubu v dárkovém balíčku?" Zasmála se, ale smutek ji z očí jenom sršel.
,,Pořád se neozval?" Zajímala se Áďa.
,,Ne, včera mi jen volala Verča, jak jsem na tom. Řekla mi, že Kuba se beze mě trápý, ale dokud se neobjeví s pugetem růží, neodpustím mu," usmála se.
,,Třeba se objeví," naznala Áďa.
,,Nemyslím si, to už by se ozval. Spíš jsem zvědavá jak to zvládnu až se vrátím zpět," zamumlala.
,,Úplně v pohodě," zasmála se Áďa. ,,Jsi silná holka," poplácala ji po rameni.
,,Díky," naznala, ale pak se zvedla ze židle, protože ji z vedlejšího pokoje zvonil mobil.
Myslela si, že to bude Kuba, ale když spatřila na display obličej Connora, neměla na telefonování náladu. Nakonec to, ale zvedla.
,,Hele ty nejsi ve Washingtonu?" Zeptal se?
,,Nejsem, jsem v Coloradu u Kaulyho a Ádi."
,,Proč? Stalo se něco?" Zajímal se.
,,Nemohla jsem být s Jakubem v jednom bytě. Bylo to takové divné a dotoho mám pocit, že jsem ho podvedla," zamumalala.
,,Jako semnou?" Zasmál se Connor.
,,Možná," naznala.
,,Hele, po tom co jsi mi řekla v hale, jsem pochopil, že Kubu fakt miluješ. Když jsem pro tebe přišel do baru, nechtěl jsem tě v tom stavu táhnout přes celé město a tak jsem tě dotáhl ke mě. Svlékl jsem tě do spodního prádla, protože jsem chtěl aby jsi se cítila pohodlně a dobře se vyspala. Uložil tě do mé postele a pak si sám ustlal na gauči. Nebyla žádnej sex ani žádná líbačka, prostě nic," řekl.
,,Vážně?"
,,Ano, nejsem sráč aby jsem se vyspal s holkou svého spoluhráče a kord když je úplně na mol," zasmál se. ,,Hlavně jsem to vysvětlil i Kubovi, málem jsem dostal po hubě, ale nakonec to bylo v pohodě," dodal.
,,Connore, moc děkuji. Jsi opravdu super kluk," zašeptala.
,,Hele v klidu Deni. Volám ti vlastně proto že s Kubou to nevypadá dobře, teď někam zmizel a nebere telefony. 3.dny se neobjevil na tréninku a prostě máme o něj starost," zamumlal. ,,Nevíš kde by mohl být?"
,,Nemám páru, ale zkusím mu zavolat," naznala a mobil položila.
Netušila však, že v ní chtějí vyvolat pouze pocit strachu. Vycházelo to všem skvěle.
ČTEŠ
Never give up II.
Fanfikce,,Opravdu to chceš udělat?" Zeptala se Áďa a otočila se ke své společnici. ,,Určitě," řekla Denča. ,,Protože tady mě to už dál neposune. Tíhnu po novým dobrodružštví a po dalších zkušenostech," naznala a nachvíli se odmlčela. ,,To je ten život který...