Gidişatım aynı.Kalk ,okula git,eve gel,Salvatorlar için ev işi yap,duş al,GG'ye bak,uyu.Yemin ederimki aşka bir şey yapmıyorum.Hiç dünyadaki tek insanmış gibi hissettiğiniz oldu mu?İşte ben de öyleyim.Kimse tarafından istenmiyorum.Okul sırasında hep yalnızım,kimse benimle oturmak istemiyor.Hala "o"nu arıyorum.
Sbah kalktım.Çantamı hazırladım.Evde sadece ben vardım.Okula gittim.Okul çıkışı değişiklik olsun diye bir kafeye girdim.
Dan Humpfrey bir masada oturuyordu.Aslına benden pek farklı sayılmazdı.Batı yakasından geldiği için dışlanıyordu.Yanına oturmaya gittim.
-Merhaba.
Bana baktı.
-Merhaba.
-Oturabilir miyim?
-Tabiki.
Sandalyeyi çektim.Aslında sadece can sıkıntısındandı.Ne diyeceğimi bilmiyordum yoksa...
-Burda tek başına ne yapıyorsun?
-Hiç bir şey.Sadece her zamanki gibi yalnızım.
"Benim kadar olamazsın."dedim
-Hayır ben daha yalnızım.
Güldüm.Sanki bunun imkanı vardı.
-En azından bi ailen var ve onlar seni seviyor.
-Senin de bi ailen var.
-Onlar benim ailem değil.Sadece bana köle gibi davranan iki yabancı.Bi ailem olmasını çok isterdim.Ama bunu hakediyorum.
Başımı önüme eğdim.Daha fazla konuşmk istemiyordum.
-Tamam sen kazandın,sen daha yalnızsın.Ama iyi bir kızsın bunu hakedicek ne yaptın ki?
-Bence pisliğin tekiyim.Bak çok bakımsızım,Salvatoreların evinde parazit gibi yaşıyorum.Arkadaşım yok.Haftalardır kimseyle konuşmuyorum.Annem yok,babam da yok...
-Geçmisini sorduğum için özür dilerim.
Kötülük yaptığını sanıyordu.
-İsteidğini söyle,ne istersen sor.Gerçekten konuşmaya ihtiyacım var.
O gün gerçekten konuşmaya duyduğum ihtiyacı hissettim.Sonunda konuşmuştum hem de tıpkı benim gibi olan biriyle.
-Aslında sen güzel bir kızsın.Söylesene neden diğer kızlar gibi değilsin?
Ağzımı büzdüm.
-Nedeni çok aptalca biliyorum.Ben birini bekliyorum.
Şaşırmıştım.Bana bakınca gözleri büyüyordu.Kahretsin bu çok tatlı oluyordu.
-Kimi?
-Beni dış görünüşüm için değil de davranışlarım için sevecek birisini.
Duraksadı.Gözleri sanki bir şey düşünüyormuş gibiydi.Sonra bana umutsuzca baktı:
-Bir arkadaş tavsiyesi ister misin?Sinirini bozmk istemezdim ama sadece iyiliğin için söylüyorum.İnan bana öyle biri yok.
Sanki bununla ilgili bir olay yaşamış gibiydi.Cevap vermek istedim.Moralimi bozmuş gibi hissetmesini istemiyordum.
-Ah,bu sadece benim aptallığım.Güven bana.Sen iyi bir arkadaşsın.Buna ancak benim gibi gerizekalılar inanabilir.Bunun farkına varmamı sağladığın için teşekkür ederim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Kızlar Çok Erkek Sever(The Vampire Diaries&Gossip Girl Fanfiction)
ChickLitBeklenmeyen olaylar,bozulan arkadaşlıklar,karanlık bir geçmiş ve aşktan yana şanssız genç bir kız...Her şey daha ne kadar kötüye gidebilir?Sanki herkes Flea'nın kalbini kırmaya and içmiş gibiydi,peki onu bu cehennemden kim kurtaracaktı?