Buraya ne yazıyorum ve bu arada kitap kessinlikle kötü olcak yaaaa ve şuan kendi kendime konuşuyom nys.
Finn's Pow
Okul yolunu tutmuştum yine aynı otobüse bindim.
Yanıma bir kız oturdu, kahverengi küt saçları ona tatlı bir hava katmıştı ve çok güzel bir kızdı dikkatimi çekti sanırım ondan hoşlandım.
Benimle aynı okula gidiyordu ve yanında bir resim çantası vardı.
-------------
Okula geldikten sonra dün yaptığımız gibi yine kantinde Noah,Jack,Jaeden,Sophia, tanımadığım bir kız ve otobüste gördüğüm güzel kız ile oturuyorduk ve tanışmaya başladık.Noah:Hadi tanışın, bu Millie.
Demekki adı Millie'ydi, çok güzel
Noah:Bu Finn.....
Benden sonra diğerlerini tanıtmaya devam etti.
----------------
Millie's PowOtobüse bindiğimde yine Finn'i gördüm -çok yakışıklıydı- ve hızla gelen cesaretle onun yanına oturdum. Aaaa çok heyecanlanmıştım...
----------------
Okula geldiğimizde kantine inmiştik ve Finn ve diğer arkadaşları bizimle oturdu. Daha sonra Noah bizi tanıştırdı. Ve zil çaldı Sadie ile dersliklerimiz aynıydı ve Sadie hemen;Sadie:Finn'den hoşlanıyorsun değil mi?
Millie:Yaa nerden anladın çok mu belli ediyorum!?
Sadie:Hayır kızım belli etmiyorsun, ben anlarım😎
Öff ben şimdi ne yapıcaktım yaa...
Finn's Pow
Sınıflara çıktığımızda Noah'a Millie'den hoşlandığımı söyledim. Ve Noah fark ettiğini söyledi.
-------------
Okuyan varmı bilmiom ama
Naber?
Jsjzjmajzjxj
Ve
Bbbbbb