Adım beyza 2 yaşında babamı kaybetmişim annemde Bana tek başına bakamaz diye beni bir kız yurdunun önüne bırakmış şimdi ise 17 yaşındayım ve Bu yurtta çok mutluyum. Biraz saçma olucak ama annem beni iyiki buraya bırakmış...
neyse birde oda arkadaşım(en yakın arkadaşım damla) ile kahvaltı için yemekhanete indik çok neşeliydik ki bunu Fatma abla farketmişti ;- "Ne o Beyza, güzel bir Haber mi aldın neden Bu kadar neşelisiniz?" güldü.
- Yok be Fatma abla Ne güzel haberi Bu sabah çok enerjik kalkmamız gerekiyordu o yüzden, eee malum bugün mezuniyet var. Aslında çok da mutlu değilim açıkçası sizden ayrılıyorum diye, ya sizi çok özleyeceğim, aslında ben yinede gelirim yanınıza sizde gelirsniz değilmi ay çünkü çok sıkılırım ben orda beni ezerler hep...
- Kız az dur bi nefes al !!
- "ayh" deyip derin bir nefes alıp verdim.
- Hadi gelin alın tabakları.
- Tamam Fatma abla geliyoruz
Masaya oturduk ve yemeğe başladık
Neyse yemek bitince bizde damla ile sohbet ettik. Sonra bir kız müdürün beni odasına çağırdığını söyledi. Kızın söylemesi ile damla ve benim Bakışmamız bir oldu biz en fazla 1 dakika damla ile bakıştıktan sonra kız az önce söylediği cümleyi tekrarladı ;- Müdür seni odasına çağırıyor.
- "Tamam geliyorum."
Damla da ayağa kalmış benimle geliyordu ki kız uyardı ;
- "Hayır Sen gelemezsin sadece Beyza'yı istiyor "dedi.
Damla orda öylece kaldı bende;-" Sen odada bekle Bende ne olduğunu öğrenip geliyorum tamammı" dedim ve sadece onaylar şeklinde kafa sallamakla yetindi.
Müdürün odasının önüne vardığımda kapıyı çaldım ve içeriden"girr"sesini duyunca derin bir nefes alıp içeri girdim ;
- Beni çağırmışsınız?
-" hah beyzacım gel otur bakalım senile konuşmam gereken birşey var"
dedi ve koltuğa oturdum- evet sizi dinliyorum hocam?
- Az önce seni 15 yıl önce buraya bırakan annen geldi öyle pişman öyle üzgündü ki pişman olduğu için seni geri almak istiyormuş Ne diyorsun Bu duruma??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çapkın Üvey Abim
Ficção Adolescente21. Bölüme kadar düzenlendi devamı da yakında düzenlenecek.