"Hey Byun!"
Baekhyun okuldan çıkmak üzereyken adının seslenildiğini duyduğunda arkadaşlarına devam etmelerini söyleyip onlarla vedalaştı ve yüzünü ifadesizleştirdikten sonra kendisine seslenenlere baktı.
"Efendim Mark?"
Sarışın, tanıdık diğer silueti arkada bırakarak kendisine ilerlediğinde göz kontağını bozmamak için hafifçe kafasını kaldırdı.
"Kris seni görmek istiyor."
Baekhyun gözlerini devirdi.
"Uğrarım bir ara."
"Şimdi görmek istiyor."
"Sonra dedi."
Aniden üstüne düşen gölgeyle kafasını biraz daha kaldırıp Sehun'a baktığında uzun olan ona bir saniyeliğine gülümseyip sert bakışlarını tekrar önlerinde duran sarışına çevirdi. Baekhyun da bu sırada abisinin arkasında kalan grubu süzüyordu. Kendisine sert bakışlar atan esmer kızı fark ettiğinde gözlerini devirerek önüne döndü.
"Şimdi gitmezsen daha sonrasında daha kötü olacak."
"Mark, sorun çıksın istemiyorum. Kris'e söyle, akşam NLue'ye gelmeye çalışırım."
Mark Baekhyun'a gülümseyerek kafa salladıktan ve kısa olandan hoş bir gülümsemeyle karşılık aldıktan sonra Sehun'a omuz atarak okulu terk etti.
Onlae gider gitmez Sehun kızgın bakışlarla Baekhyun'a dönmüştü.
"Ne demek akşam uğrayacağım? Ben seni kurtarmaya çalıştıkça batıyorsun."
Baekhyun omuz silkerek kitaplarını göğsüne biraz daha bastırdı. "Sadece sorun çıkarmamaya çalışıyorum. Normal bir şekilde ayrılmak istedim ve o da kararıma saygı duydu, boşuna aramızı bozmanın mânâsı yok."
"Ya da çiçek çocuk biraz ilgi istiyor."
Chanyeol uğursuz bir sırıtışla aralarına girdiğinde Sehun sertçe adını mırıldanarak onu uyardı.
"Ya da burada haddini bilmeyen birileri var."
Baekhyun omzuna yerleşen Chanyeol'ün kolunu iterken söylediğinde bu sefer de araya Jennie girdi.
"Ne cesaretle Chanyeol'le böyle konuşabiliyorsun?"
"Sana ne?"
Chanyeol'e attığı sert bakışları anında Jennie'ye yönlendirirken kız bir anlığına şokla kalakaldı, karşılık bulmayı beklemiyor gibiydi.
Baekhyun bakışlarını tekrar dibinde duran uzun boyluya dikerken oldukça sinirli görünüyordu.
"Sana dedim ki, seninle de tayfanla da muhatap olmak istemiyorum. Bunun neyini anlamadın da zorluyorsun? İlgi çekmek istiyormuşum, öyleyse bile sanane bundan? Sizinle arkadaş olmak ya da ortamınıza girmek istesem bunu çok rahat yapardım, yapmadığıma göre istemiyorum. Lütfen benimle muhatap olmayın ve burnunuzu ait olmadığı yerlerden, hayatımdan, çekin. Bu seferlik rica ediyorum."
Daha sonra Baekhyun hepsini son bir kez süzüp kendisini kapıda bekleyen arkadaşlarının yanına koşturdu ve onlarla gülüşerek ortamı terk etti.
Diğerleri Chanyeol ve Jennie'nin yüz ifâdelerine bakarak alttan alttan gülerken Jongin'in ağzı şaşkınlıkla 'o' şeklini almıştı.
Sehun kızın Baekhyun'un peşinden gitmeye yeltendiğini fark ettiğinde onu durdurdu.
"Zorlama Jennie.''
Kızın içinden ettiği yeminlerin haddi hesabı yoktu, çok sinirli hissediyordu bu yüzden Sehun'dan bileğini kurtarıp bahçenin diğer tarafına ilerledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wanna Be Yours //св
Fiksi Penggemar"Aradığın iyi çocuk olamam ama seni sonuma kadar sevebilirim."