(telefon sesi)*dıt dıt dıt
(deli kişisi arıyor....)
"Erva kızım manyak mısın saat daha sabah 8".
"Yeni hayatımızın ilk gününde uyuyorsun farkında mısın?"
"Benim hayatım mı vardı ya"
"Çok komik gül gül öldüm.Bari okulun ilk gününden geç kalma manyak seni beklemekten eridim."
"Özür dilerim sayın Erva hazretleri."
"Tamam bu kadar oyalanma yeter git hazırlan 30 dk ya evin önündeyim."
Telefonun kapanmasıyla Usain Bolt edasıyla yataktan fırladım.Bu arada ben Melodi muhteşem hayatımın yeni sezonuna hoş geldiniz.
Banyoya gidip hızlıca dişlerimi fırçalayıp, formalarımı giyip, aşağı kelimenin tam anlamıyla uçarak indim.Kapının önünde kısa siyah dalgalı saçlarıyla bir meleği andıran (daha çok kısa bir melek 1.60 malum:) ) mavi gözleriyle bana uzaylıymışım gibi bakan Erva'Yı gördüm.
"Ooooo Melodi hanım bu ne güzellik."
"Ervacım zaten senin gözlerinde bir problem olduğunu düşünüyordum özellikle salı günü dizideki o sarı saçlı çocuğa yakışıklı dedikten sonra anlamalıydım.Ama bana güzel demek için göz problemini geç kör olmak lazım."
"Sen öyle san o yüzden mi bütün erkekler sana aşık oluyor güzelim."
"Tüm erkekler körse ben ne yapayım."
Erva göz devirme fastını halletikten sonra arabasına bindik ve evet karşim ablanız zengin bu arada biz Erva'la çocukluk arkadaşıyız. Annelerimiz ve babalarımızda üniversitede tanışmış ve kardeş gibiler tıpkı bizim gibi.
Yeni okulumuzun adı Başarı Koleji.Aslında eski okulumuzdan gayet memnundum fakat sağ olsun Buğra malı (eski sevgilim) psikopat çıktı ve peşimi bırakmadı şerefsiz.
İçimde bir heyecan vardı sanki hayatım değişecek ve bu güzel bir değişim olacakmış gibi hissediyorum umarım yanılmıyorumdur.
Neyse Erva arabayı park ettikten sonra okulun girişine yöneldik ve yeni olduğumuz için bütün gözler bizim üzerimizde ve doğal olarak yüzümüzde bir piç smile oluştu.
Müdürün kapısının önünde dikilmiş kapıyı kimin çalacağı hakkında tartışırken kapı açıldı içeriden 3 kız gratis indirimini kaçırmışlar gibi bir ifadeyle odadan çıktılar.Tam olarak ne olduğunu çözemeden içeriden yumuşak bir "gel" sesi yükseldi.Odaya girdik ve çeşitli işlemleri hallettikten sonra müdür bizi sınıfımıza götürdü.Kapının önünde durmuş Erva'la birbirimize sanki karşımızda sırat köprüsü varmış gibi bakıyorduk ki müdür kapıyı çalmak gibi zekice bir hareket yaptı.
Kapı açıldı işte o büyük an....
ve tabii kide hiçbir şey olmadı.
Gözler bizim üzerimize çevrildi bizde sınıfı süzmeye başladık.Gözüme birisi takıldı.Sarı saçlı ,mavi gözlü ve spor yaptığı belli olan bir insan pardon METEOR gördüm ve ben onu süzerken müdür iyi dersler dileyip çıktı. Ders edebiyattı ve hocamız bizi baştan aşağı süzdükten sonra
"Derse geçmeden önce aramıza yeni katılan arkadaşlarımızı tanıyalım."Dedi.
Ve kafasını bana çevirip,
"İstersen sen başla." Dedi
Bende başımla onaylayıp,
"Ben Melodi 17 yaşındayım Hayat Kolejinden geliyorum."