Biz geldikkkkk kuzular. Multimedia:Sürtük Aslı
İyi Okumalarrr ;)
-Aaaaa sizde burdaydınız dedi sürtük Aslı
-Körsün galiba diye lafı yapıştırdı morum.
Göz devirmekle yetindi sürtük .
Merihler gelince iyi kız tavırları aldılar . Emir de kanıp,
-Bize katılırmısınız dedi
Ervanın o maviş gözleri kırmızı oldun ve bu demek oluyorki birazdan patlayabilir.
-Rahatsızlık vermeyelim dedi Nehir çocuğun ağzına düşücek şekilde.
-Evet verirsiniz bu yüzden oturmanıza gerek yok .
Yeminle ben korktum .
-Ben seninle konuşmuyorum Emirle konuşuyorum.
Aha şimdi sıççak ağzına
-Ama tatlım o da bizle oturuyor ve sen burda oturursan gecemizin içine edilecek ve ben buna müsade edemem.
Emir ve diğer erkekler sırıttı .
-Erva biraz sakinmi olsan dedim kavga çıkmasın diye.
-Tabi olurum burdan giderlerse neden olmasın.
-Sürtü- aman kızlar sizde gitsenizmi artık dedim .
-Sen bize ne dedin dedi sürtük Aslı
-Aaaa ne dicem canım.dedim piç smile yaparken
Merihe baktığımda gülmemek için dudaklarını birbirine bastırdı
-Kızım bak yolarım seni dedi sürtük eh ama sen fazla oldun diyerek,
-Deneyelimmi
Diyip ona doğru adım attım onların 3üde bana yanaşınca bizim kızlarda yanıma geldiler tam Allah allah nidalarıyla dalıcakken.
Merih önüme geçti napıyon diyemeden omzuna attı beni ve çıkış götürmeye başladı
-Lan uyuz bırak beni hop kime diyom bırak beniiii
-Kızım bi sus kulağımı siktin
Omzunu ısırdığımdaysa acıyla inledi ve beni çıkışın biraz ilerisine bıraktı.
-Napıyosun ya tam dalıcakken .
-Kızım yola yola saçı kalmadı kızın .
Ona orta parmağımı gösterdim.
-Şu intikam işini unuttum sanma diyince yutkundum.
Bana yaklaştı yaklaştı boynuma doğru eğildi ve minik bir öpücük kondurdu ve geri çekilip sırıttı bende onun omzuna vurdum.
- Bekle burda bizimkiler hala içerdi onları alıyım başka bir yere geçeriz dedi.
Başımla onayladım.
O giderken arkasında heyeandan bayılmak üzere olan bir Melodi bıraktı.
Allahım o neydi öyle boynum uyuştu ve yanıyorum neden böyle oldu .Ben neden heyecanlandım amk yok ya ondan etkilenmedim dimi dünyaya bedel gözleri var yumuşacık saçları var kasları var ama ondan etkilenmedim .Uff siktir ya kafam çok karıştı.
Merih yanında sinirli bir patlicana benzeyen Kayra , Maviş gözlerindeki kırmızılık azalmak yerine çoğalan Erva ve Gülen iki tane salak la birlikte yanıma yaklaştılar.
-Noldu kızları yoldunuzmu şu Aslıyada benim yerime de vursaydınız ya ağzına ağzına.
-Keşke vursaydık.Dedi Kayra