Selammmm!!!! Yeni bölümle karşınızdayız
İyi okumalar
Multimedia:Emir baba pro
Kapının çalmasıyla irkildim.Zaten 2 ruh hastası ile yalnız olmamız yetmezmiş gibi acaba hangi manyak gelmişti.Kimsenin kımıldama zahmetinde bulunmadığını görünce gözlerimle onlara kınama bakışlarımı göndererek kapıyı açmaya gittim.
Kapı açılınca Kayra ve Şafak'ı görünce rahatladım.
Kayra'ya bunlar nasıl manyaklar bakışımı gönderip Merih'in yanındaki koltuğa oturdum.
Erva Emir'in yanındaki koltuğa ilerlerken utanmış gözüküyordu.Erva'ya kızım yemez seni dememek için kendimi zor tuttum.Uzun bir yoldan sonra Erva Emir'in yanına oturdu.Ölüm sessizliği.
-Ee napıyoruz. dedi şafak
Karşim bunu bizde bilsek burda mal gibi oturmazdık dimi.
-Fark etmez siz karar verin bizi buraya getiren sizlersiniz. dedi Erva. Yürü be kızım kim tutar seni.
-O zaman doğruluk mu cesaret mi oynayalım.dedi Emir
Karşim kaçıncı sınıftayız 6 mı.
Ama kimse sesini çıkarmadı çünkü daha iyi bir fikrimiz yoktu.
herkes yere bir çember oluşturacak şekilde oturduk Kayra boş bir şişe getirdi ve çevirdi.
Şişe ben ve Meteo-aman şeyi işte Merihin arasında durdu şansa bak! Merih bana soruyordu,
-D mi C mi ?
-Himmmm D ya yoramam kendimi şuan.
-Güzel.Söyle bakalım Buğra kim neden senle uğraşıyor?
Sanane demek istesemde oyun gereği sustum hiç aklıma gelmemişti böyle bir soru sorucağı Shit ya!
-Buğra benim eski sevgilim ve bu okula gelme sebebim bana takık olduğu için ve beni aldattığı için ayrıldık şimdi de hala rahatsız ediyor dedim.
Merih yerinde kıpırdandı sonra,
-Tamam , kurban çevirir dedi.
Bende şişeyi çevirdim.
Kayra ve Erva arasında durdu Erva soruyordu ,
-D mi C mi ?
-D
-En sevmediğin kişi kim?
ben Sude diyeceğine adım kadar emindim ama o beni şaşırtmayı seçti.
-Selin
Erva'yla birbirimize baktık.Allah aşkına bu kimdi.O sırada gözüm Merih'e kaydı.Rahatsız olmuş gibiydi.
-o kim? dedi Erva
-Önemsiz biri. Merih bunu derken düz bir seste ve göz ucuyla bana bakarak söylemişti.
-Önemli biri olduğu çok belli Kayra bu kim?niye sevmiyorsun? dedim.
Kayra,Emir,Şafak ve Merih birbirlerine bakmaya başladı.
-Söylemek istemediğiniz kadar önemli biriyse neyse .dedi Erva
-Selin benim bir ara sevdiğimi sandığım bir kızdı.dedi düz bir sesle Merih.
-Eski sevgilin mi yani?
-Evet.
oda tekrar sessizliğe bürünmüştü ama ben daha çok şey öğrenmek istiyordum.