2 gün sonra
Dizilerdeki gibi pencereden sızan güneş ışıklarıyla uyandım demeyi çok isterdim ya da yanağıma konan öpücükle falan ama hiçte öyle olmadı , siktiğimin alarmı kuyruğuna basılmış kedi gibi ciyaklamaya başlayınca el mecbur uyandım.
Aşağı indiğimde annemin ve Gökçe teyzoşumun kahvaltı ettiklerini gördüm , "Günaydın herkese,Erva nerede "
"Kızım sence senin bu salak arkadaşın bu saatte uyanırmı, yorganını çektim tık yok,gıdıkladım olan bana oldu tekmeleri yüzünden,üstüne su döktüm kızda tık yok ben daha napıyım."
Teyzoşumun söyledikleriyle annemle kahkahalara boğulduk,"İyi ben şu deliyi uyandırıyım da birlikte kahvaltı edelim ."
"Tamam annecim , hızlı olun bak geç kalırsınız sonra " diye uyardı annem ben kapıdan çıkarken .
Erva' nın kapısının önüne geldiğimde girişteki gizli anahtarı alıp içeri girdim,odasına doğru ilerlemeye başladım .
Girdiğimde mırıldanıyordu ,yatağına doğru ilerlediğimde sesi daha net gelmeye başladı,
"Bir daha yeşilli desene , yeşilli derken ağzın bebek poposu gibi oluyor da "
Dediği şeyle kahkaha atmaya başladım ,biraz daha dinlemek isterdim de eğer uyanmazsa kahvaltıya vaktimiz olmayacaktı bu yüzden yatağın yanına gidip Ervayı yere yuvarladım.
"Ah popom , noluyo be" deyip etrafına bakındı beni görünce gözlerini iri iri açıp"Irz düşmanı neden uyandırdın beni, ne güzel rüya görüyordum"diye bağırdı
"Evet canım güzel bir rüya gördüğün kesin,ıhh neydi,heh" sesimi mahmur yapıp gözlerimi kapatarak onu taklit ettim"yeşilli derken ağzın bebek poposu gibi oluyor " deyip gülmeye başladım .
Erva dehşetle bana bakıp "Bak birine daha söylersen Merih'e gidip Melodi senin popona bayılıyor derim" dedi
Tehdidiyle hemen ciddileşip konuştum"Uff tamam be demicem bir şey , neyse çok oyalandık daha kahvaltı edicez umarım geç kalmayız dedim.
Kahvaltıdan sonra Erva üstünü değiştirmek için evine gitti,üstümüzü değiştirip arabaların orda buluşacaktık.
Hemen gardırobumdan bir şeyler seçip üstüme geçirdim, saçlarımı da tarayıp düzleştirdikten sonra mahmutun üstünü kapatıcım ile kapattım, evet sivilceme isim verdim ne var yani siz vermiyor musunuz yani peh .
Melodinin Giydikleri;
Çantamı da hazırladıktan sonra anneme öpücük atıp dışarı çıktım.Erva da 5 dakika sonra çıktı , şöyle bir göz süzgecimden geçirdim onu , maşallah bu da taş gibi hatundu he.
Erva 'nın giydikleri;