Multi : Merih İyi okumalar kuzular;)
Korkunç bir baş ağrısı ile uyandım.Gece yarısı uyanmaya alışıktım.Yanımdaki minoset uzandım elime aldım ve kahretsin tabii kide suyum kalmamış. Teşekkürler hayat.Aşağı yavaşça indim mutfaktan suyumu aldım ve yukarı çıkmak için merdivenlere yönelmiştim ki salondan annemle babamın konuşmasını duydum.
-Faruk, bunu Melodi'ye ne zaman söyleyeceksin?
Neyden bahsettiklerini anlamam biraz zaman anladı tam o sırada şu cümleyi duydum.
-Boşanacağımızı ona sen söyliyeceksin!
Annem tam konuşacakken salona girdim ve emin olmak için sordum,
-Anne ,Baba duyduklarım doğrumu?
-Kızım bir sakin ol.
- Duydukarım doğrumu dedim size!
-Evet ,doğru biz bazı sebeplerden dolayı annenle boşanmaya karar verdik.
-Hangi sebeplermiş bunlar?
-Baban anlatsın o daha iyi bilir.
Annem böyle diyince aptal olmadığımdan babamın annemi aldattığını anladım,
-Baba yapmadım de ,nolur yapmadım de.
-Kızım bak ben , ben çok üz-
-Tamam sus duymak istemiyorum .Bundan sonra bizim hayatımızda sen bir hiçsin ve artık benim için ölüsün-
-Kızım bak-
-Sen bunları annemi aldatmadan önce düşünücektin.
-Şimdi eşyalarını topla ve bu evden git !
-Ama kızı-
-Aması maması yok gideceksin duydun mu beni ,sen nasıl bir şeref yoksunusun hala yüzümüze bakabiliyorsun.
Ben babamla tartışırken annem yukarıda babamın eşyalarını toplamıştı ve o gelince babamın eşyalarını aldım ve kapının önüne fırlattım ,
-Bir daha ne bu eve gelme ne de bizim hayatımıza girme!
Babam tam ağzını açmış konuşacakken yüzüne kapıyı kapattım.
Dönüp anneme baktım çok yorgun görünüyordu.Ona sıkıca sarıldım.Babamı gerçekten seviyordu.Onların gençlik aşk anılarıyla büyüdüm ben.Annem kollarımda ağlıyordu ama ben hiçbir şey yapamıyordum.
Aradan kaç dakika geçti bilmiyorum ama annem sonunda ağlamayı kesmişti.
Yukarı çıkıp uyumasını yarın bu konuyu konuşacağımızı söyledim.O odasına çıkınca tek başıma salonda kalmıştım.
Salon o kadar çok anıyla doluydu ki yanağıma düşen bir kaç yaşa engel olamadım.
Buğra'dan sonra aşka inancım neredeyse yok olmuştu ama anneme babamın sevgisine inanıyordum.Ne aptalım.Aşka bir gram inançsızlığımla odama çıktım. Tam yatağıma uzanacaktım ki,
(deli arıyor...)
Şuan Ervayla konuşmaya ihtiyacım vardı hemen telefonu açtım,
-Hadi son kaşık bükücü bize gel gıybet yapak.
Yorgundum ama onunla konuşunca rahatlayacağımı bildiğim için kabul ettim,
-Tamam ge-geliyorum
Shit kekeledim.
-Sen ağladınm-
-Gelince konuşuruz .
-Tamam kuzu çabuk gel.dedi ve kapattı.
Üstüme hiç bakmadan ayıma ras gele bir ayakkabı giyip telefonumu alıp Erva'lara gittim.
Kapıdan çıktığımda duraksadım Erva'nın gözleri önünde hüngür hüngür ağlamak istemiyordum.
Merdivenlere oturdum ve elimden geldiğince sessiz bir şekilde ağladım.Kendimi toparlamak için tam ayağa kalkıyordum ki sesler duydum.Gülme bağıra bağıra eğlenme sesleri.
Okuldan bir tayfanın buraya doğru geldiğini anladığımda galiba geç kalmıştım.O sırada başımı kaldırmadan oturmaya devam ettim.Beni umursamadılar daha çok ben olduğumu anladıklarından bile emin değildim.
Birkaç saniye sonra başımı kaldırdığımda onu gördüm.Merih'i
Bana doğru birkaç adım atınca parmağımla durmasını söyledim baya bir zaman geçmişti ve Erva'nın endişelendiğine emindim.
Başta biraz tereddüt etsede durdu.Yavaşça merdivenden kalktım ve Ervaların kapısını çaldım.Karşısında ağlamak yada gecenin bu saatinde babamın annemi aldattığını söylemek istemediğim için hiçbir açıklama yapmadan yüzüne bile bakmadan öylece kapının açılmasını bekledim.
Erva kapıyı hemen açtı yüzünde şaşırmayacağınız şekilde endişe vardı.Bir eliye kapıyı tutuyor diğer elindeyse telefonunu tutuyordu
-Bende tam seni araya-
O sırada gözü yana kaydı ve biraz büyüdü.Muhtemelen Merih hala oradaydı.Direkt olarak içeri girdim.Erva şok içinde kapıyı kapattı.
-Merihin burda ne işi vardı?
-Kızım ne biliyim ben tesadüfen karşılaştık
-Emin misin cınım?
-Erva ,kardeşim senin beynine hava mı gitmiyor ,söylediklerimi algılama zorluğumu yaşıyorsun?
-Uff, tamam be inandık. Sen onu geçte sen neden ağladın ne oldu?
Ervaya herşeyi anlattım.Sonra ne kadar ağlamak istemesemde gözüm bana ihanet edip yaşlarını serbest bıraktı.Erva,
-Bugün bizde kal yarın birlikte okula gideriz .
-Formalarım ne olucak?
-Yarın sabah erkenden gidip alırız .Dedi.
Bende ısrar etmedim Erva'nın yatağı çift kişilik olduğu için (çünkü kraliyet soyundan geliyor kendisi) birlikte yattık uykunun bana iyi geleceğini bildiğim için kendimi zorladım ve uyudum.
Evet bölüm hakkında düşüncelerini alalım . Vote ve yorum yaparsanız müthiş olur . Öptük.