Yorumlarınızla çok mutlu oluyoruz, sizi seviyoruz kuzular
Multi;Sude sülüğü
İyi okumalar,
Kayra'dan
2 sn donakaldım .Şafak'ı çocukluğundan beri tanıyorum ve bir kere özür dilediğini duymadım.Bunun sebebini bilmiyorum belkide bir sebebi bile yoktur.
Aslında ondan özür dilemediği için ona küsmem.Ama bu aralar ailemle problemler yaşıyorum ve galiba birilerine trip atmaya ihtiyacım vardı(tipik bir Türk kızı).
Ona biraz naz yapıp barışmayı planlarken benden özür dilemesi beni şaşırttı haliyle.
Ona döndüm o da kafasında bir şeyler düşünüyormuş gibi karşıya dalmıştı ona dönmemle bakışlarını bana çevirdi.
-S-sen benden özürmü diledin dedim şaşkın halimle , o is benim bu halime gülüp sıkıca sardı kollarını boynuma ama öyle böyle bir sarma değildi bu sanki ruhlarımız karışsın istedi ve öyle bir sarıldı ki kalbim ben Şafağa aidim dedi bana , gerisini siz düşünün.
Melodi'den
Kayra gidince Şafakta arkasından gitti , bu arada Erva zafer dansı yapmaya başladı,
-Allahım sonunda şunun depresif konuşmalarından kurtulucaz dedi bende kahkaha attım çünkü şuan nasıl göründüğünden bi haber zafer dansı yapıyordu.
-Ateş yakılacaktı bugün gidelimmi diye sordu Merih
-Benim için fark etmez
-E gidelim o zaman
Ervanın sözü üzerine kamp alanına doğru yürümeye başladık.
Geldiğimizde ateşi yakmaya çalışıyorlardı , gözüm Kayrayı aradı ve yerdeki büyük minderlerde Şafakla birbirlerine sırnaşıp duruyorlardı , onların bu haline gülümseyip turuncu mindere oturdum.
Yanıma esmer uzun boylu bir çocuk oturmaya kalkıştığında Merih hemen yanıma oturdu ve çocuğa uza bakışı atmayıda ihmal etmedi.
Merih'e soru soran gözlerle bakınca oda
-Burası daha rahat.dedi
inandık inandık
-He ondan yani.dedim piç smile yaparken
-Başka neyden olacak diyip salağa yattı.
bende onun haline güldüm.
Beden hocasının ve diğerlerinin ateş yakma çabaları sonuç verince herkes minderlere oturdu ve bir ateş klasiği olarak şarkı söylenmeye başladı bende saf saf şarkıyı dinlerken Merih kolunu omzuma atıp beni kendine yapıştırdı evet baya yapıştım çocuğa şuan sinek gibi.
Normalde hop birader noluyoruz ayakları yapardım ama yerim çok rahat be , bide şu kokusu allahım öldümde cennetimi reva gördün bana.O ne biçin kas öyle beğ evet beni bir koluyla sararken diğer koluna gözlerimle tecavüz ediyor olabilirim ama o da yapmasaymış dimi yani.
Şarkı devam ederken Merih başımın üzerini öpüp saçımla oynaşmaya başladı ama bilmiyorki ben saçımla uğraşılmasından nefret ederim, tam cırlicakken bişey fark ettim ,Allahım bir çocuğun yaptığı herşey mi bu kadar güzel olur.Elini itmeme kararı aldım çünkü çok güzel seviyordu saçlarımı incitmeden,kırmadan , sanki dünyanın en önemli işiymiş gibi dikkatle uğraşıyordu sarılarımla.
Şarkı bittikten sonra Merihten ayrıldım ama gözlerine bakamadım utancımdan Allahım ben bu çocuğun yüzüne nasıl bakicam ben düşünürken kızlar geldi ve kim kimle kalıcak onu kararlaştırdık,