Capitolul 2

71 3 0
                                    

   "Cand viata iti da lamai, faci limonada." Doar daca ar fi atat de simplu pe cat pare...

   Viata m-a pus la incercare de foarte multe ori, motiv pentru care am construit niste ziduri inalte si groase in jurul meu; ziduri care m-au aparat, m-au protejat, m-au facut sa simt un lucru pe care familia sau prietenii nu mi l-au oferit: siguranta; ziduri care intr-un final au fost daramate. Dar nu in totalitate. Au fost reparate cu greu, dar chiar si asa, dupa zidurile mele a reusit sa se strecoare o fiinta pentru care mi-as da si viata, chiar daca nu i-am aratat niciodata asta.

   Probabil sunteti curiosi in privinta "persoanei mele". Pai... sa vedem... Numele meu este Daniela dar toata lumea imi spune Dana. Momentan am 16 ani si 6 luni (ziua mea este pe 8 iul.), sunt roscata, ochi verzi, 1.64, si m-am nascut in Romania, Galati. Un oras cam plictisitor din punctul meu de vedere...(si al tuturor galatenilor).Acum stau cu "bunica cea buna" si cu sor-mea deoarece mama este in Anglia, tata(care e tata doar in acte) este in Germania. Parintii mei sunt pe cale sa divorteze, iar eu urmeaza sa ma mut cu sor-mea (care are 2ani) in Anglia, asta doar daca dobitocul de taica-miu imi semneaza o procura. (Ps: nu poti iesi din tara fara semnatura ambilor parinti. Semnatura poate fi inlocuita si de procura) Daca "scumpul" meu tata nu binevoieste sa-mi semneze naibii procura aceea, voi fi obligata sa raman in Romania pana la 18 ani cu scorpia de bunica-mea. (Bunicea cea nasoala) Toata familia ii spune Tărâța fara sa stie.:)) Probabil te gandesti "Ce ai cu femeia aia? E batrana. Toate batranelele sunt cam ticnite". Ei bine, ea cam este sursa tuturor problemelor si depresiilor pe care le-am avut. Dar... toate la timpul lor...

   Revenind... "fiinta care mi-a patruns printre ziduri" are si ea un nume:Geo. Geo.... Ar fi muuulte de povestit.. E prietena mea cea mai buna de 3 ani, nu este foarte mult timp.. nu ne cunoastem de o viata, dar in acesti 3 ani, am facut mai multe chestii pe care altii le fac intr-o viata. Pe langa certuri, care sunt la regula zilei:)), am  avut parte de intamplari care ne-au marcat, ne-au schimbat. Prima tigara am fumat-o cu ea, prima gasca de prieteni din care am facut parte a fost gasca ei, prima betie a fost cu ea, prima petrecere a fost cu ea, prima persoana cu care vorbeam cand aveam o problema era ea. Ea este singura persoana din viata mea care stie toate rahaturile despre mine si inca ma suporta:)). Ea este jumatate din mine. M-a schimbat extraordinar de mult (in bine) si schimbarea a fost reciproca. Este centrul universului meu, si fara ea as tampi, as innebuni.

   Dar in curand va trebui sa plec in Anglia. Ea va ramane in Romania. Sanatatea mea mintala va avea mult de suferit. Va fi greu. Mai greu decat va puteti imagina. Cred ca voi cadea in cea mai urata depresie. Din "fericire" chinul va dura doar 2 ani, deoarece intentionez sa o iau in Anglia cu mine si cu Lavinia ( celalalt bff)  dupa ce va termina liceul.

   Am o viata de cacat. Si mai urmeaza...

ThunderUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum