Nije uvijek lako prihvatiti neke činjenice o sebi, ali nekad jednostavno moramo. Sarin život je bio težak i svi se možemo složiti da je zaslužila potpunu sreću. "Sara što je bilo, ajde idemo", rekao je Andrew. "Stani, ova curica. Sanjala sam ju", rekla je. "Kakva curica Sara , nema nikoga", odgovorio je. Čudno ga je pogledala i sjeli su u auto. "Vrijeme je Andrew za treći puteljak", Sara je rekla i pokazala mu kuda krenuti. Nisu se dugo vozili, a onda su stigli u njezinu obiteljsku kuću. Sara je znala da je tražila svoga oca , no stvari nisu bile onakve kakve su se činile. U dvorištu ih je dočekala Liza. "Dobar dan! Pa kako ste, dođite ! Uđite!", rekla je Liza. "Ne, Liza tražim svoga oca. Možeš li mi molim te reći gdje je ?", upitala je. "Naravno draga, ajde uđite i popijte kavu dok tvoj otac dođe", rekla je Liza. Nije htjela, ali Sara je na kraju ušla u kuću. Andrew je htio pričekati ju u autu međutim zamolila ga je da uđe s njom. Sjeli su u dnevni boravak i Liza im je donijela kavu. Počeli su pričati o razlogu zbog kojeg su došli , no nakon nekog vremena Sari je pozlilo i otišla je na wc gdje se onesvijestila. Andrew je shvatio da nešto nije u redu i odlučio je otići do Sare međutim Liza ga je udarila u glavu. Njihovi životi su postali čudni u trenutku. Nikome nije bilo jasno što se događa, ali kada je otac došao sve je postalo jasnije. Nakon sat vremena Sara i Andrew su ležali na krevetu zavezani konopom, a Sarin otac je u naručju držao njezine curice. "Rekao sam ti Andrew da nećeš od mene uzeti sve. Uzeo si moju curicu, a sada sam ja tvoje", rekao je. "Molim vas gospodine, popričat ćemo kao ljudi i sve riješiti", kroz strah je rekao. "Ne, gotovo je Andrew", odgovorio je otac. "Draga odvedi curice u sobu. Tamo gdje sam im pripremio krevete i cijelu igraonicu", smijao se . "Molim te, poštedi nas i moju djecu. Meni si uništio djetinjstvo , nemoj i njima!", rekla je Sara. U tom trenutku Sarin otac je izvadio pištolj. Potegnuo je okidač i upucao Andrewa. Sara je vrisnula i nije mogla vjerovati. "Ne! Andrew! Ne, što si učinio!", vrisnula je i počela plakati. Otac ju je udario i odmaknuo od muža. Tada je iznio njegovo tijelo i odveo ga na sigurno mjesto gdje ga nitko neće naći. Totalno grozan kraj jedne ljubavne priče. Sara je ostala živa , ali nije mogla ostati u kući. Njezin otac ju je stavio u auto i odveo u bolnicu.
********
Nakon godinu dana Sara izlazi iz bolnice u kojoj se oporavljala na odjelu psihijatrije. "Sara, dušo kako si? Idemo doma", rekao je njezin otac. "Tata , kako su moje curice?", upitala je. "Kćeri koliko puta sam ti morao objasniti. Ti nemaš djecu , ali to ne znači da ih nikada nećeš imati. Ajde idemo kući", rekao je blagim glasom. Sara ga je pogledala i suza je kapnula niz njezino lice. 21.ožujka prije skoro 7 godina Sara je izašla iz bolnice u kojoj se oporavljala nakon smrti svoje majke. Oporavak je bio težak i na nju je ostavio životne posljedice. Kada se vratila u rodni dom njezin otac je imao novu ženu Lizu koja je rodila blizance. Sara , zbog posljedica svoje bolesti umislila je da su to njezina djeca , a imala je i zamišljenog muža Andrewa. Curice je par puta pokušala odvesti daleko od kuće. Bila je ljubomorna na to da netko ima bolje djetinjstvo od nje. Nakon što je pokušala odvesti djevojčice od kuće treći put otac ju je prijavio. Sara je ponovno završila na psihijatriji. Ni nakon godinu dana oporavka Sara još nije svjesna tko je i kakav život živi. Njezine posljedice majčine smrti bit će vječne.
YOU ARE READING
Ne postojim
Mystery / ThrillerTriler/misterija koja govori o životu mlade Sare. Sara je prošla dosta tragedija od kojih se jedva odmaknula ili je barem tako mislila.