GunOff selamat ya.
maaf kami banyak pekerjaan sehingga tidak dapat bersama kalian semua.Ucap namtan..
Tidak apa2 namtan.aku dan baby juga baik2 sahaja,kamu bisa lihat sekarang.aku baik2 sahaja...
Ini pluem seiras banget ya sama mamanya ucap plustor sambil gendong pluem....
Wah engga nyangka kalau pluem udah besar dan sekarang pluem punya teman bermain...
Oh ia Kris singto mana kenapa semuanya tiada tanya namtan..dan taynew gimana mereka baik2 sahaja kan...ucap plustor....
Kalian berdua mereka semua baik2 sahaja.kris singto keluar beli keperluan rumah sekalian jemput mae dari airport.dan taynew mereka ada urusan di luar makanya di rumah aku sama gun dan anak2 sahaja ucap off....
Aku kangen sama sahabatku....
Bentar mereka keluar ada urusan kerja atau apa sehingga pluem di tinggalkan....
Mereka Ada kerja di office namtan..
Selepas gun melahirkan aku sekarang di rumah menjaga gun dan chimon jadi New menggantikan saya...
bentar lagi juga mereka pulang.
Kris,,singto mana mae,
mae pulang kan?
kenapa hanya kalian berdua off bertanya sambil melihat ke luar rumah tiada mae....
Mae ada kok..kata mae mau singgah dulu di office soalnya ada pekerjaan yang harus di buat selepas di telephone oleh P'Tay tadi...
Mae terus ke sana.....
Mae..mild..Alice..jos..arm...
Kenapa perusahaan kita seperti ini,apa yang terjadi....Tanya Tay bingung.....
Sayang kamu tenang dulu ya.kita bisa mengatasai ini semua ucap New...
Aku bisa sahaja menolongmu kalau kamu bersedia menikah denganku ucap janhee membuat semua yang ada di dalam office begitu kaget dengan ucapannya....
Apa maksudmu janhee Tanya mae godji...
Maaf mae godji aku hanya bicara dengan Tay..
Tay sepertinya memikirkan sesuatu,,
Mae biarkan aku bicara dengannya
Tapi Tay.
tidak mengapa mae..
Apa maksudmu janhee....
Kamu tidak tau kalau kamu bersama New.
kamu selalu sahaja mendapatkan sial terus dalam hidupmu...
Tinggalkan dia.
menikahlah denganku
Ucap jahnee dengan bangga karana rencana untuk merebut Tay kembali dari New....dengar sini Tay aku satu2nya yang akan membantu perusahaan kamu kembali.hanya aku rayu janhee..
Biarkan aku memikirkan dulu...
Ya sudah sayang..aku menunggu jawabanmu besok ucap janhee membuat Tay begitu kaget..
apa kamu bilang,besok..
Tay sayang kalau kamu mau perusahaan kamu ini kembali seperti dulu.jangan terlalu lama untuk semua Ini...
Ya sudah akan ku jawab besok..