Start Ronde 1

149 13 14
                                    

De presentator komt de ruimte binnengelopen. Er staan 21 ongeduldige deelnemers te wachten tot ze officieel gestart zijn. Nadat de Presentator de regels nog een keer uitgelegd heeft, opent hij de deur. De kandidaten lopen de volgende kamer in, en zien 20 deuren voor hen. 20 deuren waarvan ze er straks 1 moeten kiezen.

Hermelijn springt hyper op en neer "Ik heb er zin in! Roept ze enthousiast gevolgd door haar Strijdkreet "PINDAKAAS!"

Ella grinnikt "MET JAM!" Vervolgt ze.

Een aantal deelnemers bekijken de twee vreemd. Pindakaas met jam?

Kiwi en Amy (@amyvyt) zijn hun strategie aan het vergelijken. "Ik ga denk ik eerst alle deuren bekijken" zegt Kiwi koppig, "Als je zomaar een deur kiest kan die toch niet juist zijn?" Amy haalt haar schouders op "Gewoon gaan met die banaan!" lacht ze.

Uit de speakers klinkt een stem "Jullie moeten een deur kiezen. Welke kies je? Is het de juiste? Of keer je terug naar huis?"

We zijn gestart! Vanaf vandaag hebben jullie 2 dagen om jullie keuze door te geven. De deadline is dus 10 april, exact middernacht ten laatste.

Stuur je keuze privé door! Je mag in de comments overleggen maar, ik kijk alleen naar de privé gestuurde keuzes! Je stuurt gewoon een berichtje met "Deur x, Ronde 1" zodat het overzichtelijk blijft. Dus deur 1-20, welke kiezen jullie?

~Chips~

Het deurenspel {Gesloten!}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu