Ronde 1: Update

122 10 23
                                    

Lotte_lol komt in dezelfde ruimte terecht, en loopt naar deur 19. Ze loopt door tot ze aan twee deuren komt. De dubbele deuren. Aarzelend probeert ze deur A te openen. De deur is gesloten!

VanjaCodee kiest deur B uit. De deur gaat vlot open. Ze is door naar ronde 2.

boekenwormpjuuuh loopt vrolijk door de gang. Totdat ze aankomt bij 2 deuren. Zelfverzekerd opent ze deur A en ziet haar nichtje staan wachten. Ze had de juiste deur gekozen!

love_to_fandoms komt in dezelfde situatie terecht. Zij besluit om deur B te kiezen. Dit was jammer genoeg een gesloten deur!

KityKatje komt terug in de eerste ruimte aan. Verbaasd kijkt ze rond, alvorens een andere deur te kiezen. Deze keer koos ze deur 12, dat was een Open deur.

boekemeisje is aangekomen bij 2 deuren. Nadenkend bekijkt ze ze even en kiest uiteindelijk deur A. Dit was een gesloten deur.

lezer_de_zoveelste koos deur 3, een misleidende deur. Waardoor ze terug in dezelfde ruimte komt. Via deur 18 komt ze dan toch in ronde 2 terecht.

Morgenpoot besloot het spel te verlaten, maar bedankt om mee te doen <3

Verder moet alleen wattgameralseenbaas reageren. Maar omdat ik de anderen niet in spanning wou laten, voeg ik het later wel toe!

Liefs,
~Chips~

Het deurenspel {Gesloten!}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu