Oké peeps, aangezien jullie door zijn gegaan naar dit hoofdstuk denk ik dat ik jullie interesse heb. Dus hieronder leg ik eerst even een paar regels uit...
- REAGEER! Schrijf je niet in voor een spel waar je niet op reageert! Als je een deadline niet haalt meldt je het even, maar anders lig je eruit.
- GEEN HAAT! Ga elkaar niet uitschelden, etc.
- HAVE FUN! Ik denk dat plezier hebben het belangrijkste is ; )
Aangezien dat ook even gemeld is, kunnen we door naar het spel!
Het spel heeft iedere ronde 20 deuren (behalve de finale), iedere speler kiest er een en stuurt deze in een privé bericht naar mij bv: "Deur 2". Er zijn verschillende deuren.
-GESLOTEN DEUREN: deze deur gaat niet open, als je deze deur kiest lig je helaas uit het spel.
-DUBBELE DEUREN: als je deze deur kiest kom je eerst in een tussenruimte, waar je uit 2 andere deuren moet kiezen. Een gewone deur en een gesloten deur...
-BONUS DEUREN: met deze ronde kun je een ronde overslaan! Hierdoor blijf je automatisch langer in het spel.
-MISLEIDENDE DEUREN: via deze deur kom je via een omweg terug in dezelfde ronde uit, je zit dan dus een ronde achter doordat je een nieuwe deur moet kiezen.
-GOUDEN DEUR: deze deur leidt je naar de overwinning! (hij is er alleen in de finale)
-GEWONE DEUREN: dit zijn doodnormale deuren waarmee je naar de volgende ronde gaat.
I know, het zijn veel verschillende deuren maar dat maakt het leuker! Aangezien er elke ronde wel een paar personen een gesloten deur kunnen hebben, vallen er steeds meer mensen af! In de finale zijn er nog 3 personen en zullen er 5 deuren zijn. 4 gesloten deuren en 1 gouden deur.
May the odds be in your favor!
~Chips~
JE LEEST
Het deurenspel {Gesloten!}
AcakKies jij de juiste deur? INSCHRIJVINGEN GESLOTEN, maar niet getreurd! Ik ga waarschijnlijk vervolg maken!