De presentator kijkt glimlachend toe hoe de deelnemers een deur kiezen. Het was grappig om te zien hoeveel verschillende methodes er zijn om te kiezen.
Alice kijkt verbaasd rond. "Waar de fripp ben ik beland?" vraagt ze zich luidop af.
Indi haalt haar schouders op. "Let's go!" roept ze terwijl ze door een deur loopt."Yeet!" klinkt er dan, als er nog een deur opengaat. Amy heeft haar deur ook al gekozen. (@lolop2007)
"Hé, dat is mijn strijdkreet!" roept Nova verontwaardigd uit.
De Panter's ogen zijn gesloten. Ze loopt zomaar op een deur af. "Ogen dicht, eropaf" zegt Panter vrolijk.
Pucklies bekijkt de deuren even, en loopt "kip" roepend naar een deur die open zou moeten zijn.
De andere deelnemers kiezen ook een deur uit, de ene vastberadener dan de andere.
OVERZICHT:
Open deur
- milevenholland
- amyvyt
- lunapotappel
- Emmaatjetomaatje
- PizzaEnPotterfan
- Fuzzverhalen
- nand123boek
- Elysian_-
- lolop2007Dubbele deur
- boekenwormpjuuuh
- love_to_fandoms
- VanjaCodee
- boekemeisjeMisleidende deur
- Lotte_lol
- KityKatjeGesloten deur
- CrazyMonkey200
- Panterpoot
- Pucklies
- elisalover2509
- jenthe_xx
- Kristalschemer
- FantasydreamerbookGeen deur
- lezer_de_zoveelste
- Morgenpoot
- wattgameralseenbaasRonde 1 is geëindigd, de eerste deelnemers zijn vertrokken. Op naar ronde 2!
Maar eerst:
- Degene die nog geen deur hebben gestuurd, kunnen jullie dat zo snel mogelijk doen?
- Er zijn een aantal mensen die een dubbele deur gekozen hebben, welke deur kiezen jullie? Deur A? Of Deur B?
- Dan de misleidende deuren. Jullie komen terug in dezelfde ruimte uit, dus welke deur nemen jullie nu? Stuur DEUR X, RONDE 1!Zou dit misschien tegen vanavond al kunnen? Dan kan ik een kleine Update plaatsen, met welke deuren jullie gekozen hebben.
De anderen hebben weer 2 dagen om hun keuze door te geven. Vergeet alsjeblieft niet DEUR X, RONDE 2! Want anders kan ik misschien bij de verkeerde ronde kijken. Ik heb namelijk al 4 rondes klaarstaan...
De nieuwe deadline is dus 13 april, om middernacht ten laatste.
Succes!
~Chips~(Oh, zouden jullie willen dat ik in een apart boek de deuren plaats met wat ze waren? Aangezien ik dat momenteel zo doe, maar in klad laat staan...)
JE LEEST
Het deurenspel {Gesloten!}
RandomKies jij de juiste deur? INSCHRIJVINGEN GESLOTEN, maar niet getreurd! Ik ga waarschijnlijk vervolg maken!