"Gefeliciteerd! Jullie 13 zijn in de tweede ronde geraakt" klinkt er krakend vanuit de speaker "Maar er is maar een mogelijke winnaar! Wie kiest er dit maal de verkeerde deur? Wie van jullie keert nu naar huis?" Met een kleine plof gaat de luidspreker uit, de deelnemers kijken elkaar afwachtend aan. Wie kiest als eerste?
Clarke kijkt Waggelino, Amy (@amyvyt) en Luna aan. "Welke deur kiezen jullie?" klinkt er nieuwsgierig
KityKatje twijfelt zenuwachtig tussen de deuren. Welke zou ze kiezen?
Vanja stapt resoluut op een deur af. Zonder echt te twijfelen. Zou ze een plan hebben?
Gabriëlle kiest net als de andere deelnemers een deur uit. Hopend dat ze een gunstige deur uitgekozen heeft.
OVERZICHT:
Open deur
- boekenwormpjuuuh
- Emmaatjetomaatje
- lezer_de_zoveelsteDubbele deur
- Elysian_-
- VanjaCodeeMisleidende deur
- milevenholland
- Fuzzverhalen12
- amyvyt
- nand123boek
- lunapotappel
- KityKatjeGesloten deur
- PizzaEnPotterfanGeen deur
- lolop2007
- wattgameralseenbaasRonde 1 is geëindigd, de tweede ronde is gestart! Er is maar 1 iemand met een gesloten deur, dus er blijven 12 kandidaten over!
Dus:
- Diegene die nog geen deur heeft gestuurd, kan je dat zo snel mogelijk doen?
- Er zijn een aantal mensen die een dubbele deur gekozen hebben, welke deur kiezen jullie? Deur A? Of Deur B?
- Dan de misleidende deuren. Jullie komen terug in dezelfde ruimte uit, dus welke deur nemen jullie nu? Stuur DEUR X, RONDE 2!Jullie krijgen hiervoor 1 dag! Om middernacht, van zondag 19 april wil ik jullie antwoord/actie gekregen hebben. VERGEET DE RONDE NIET ERBIJ TE PLAATSEN! Anders kan ik misschien een fout maken, door bij de verkeerde ronde te gaan kijken!
De anderen hebben weer 3 dagen om hun keuze door te geven. Vergeet alsjeblieft niet DEUR X, RONDE 2! Want anders kan ik misschien bij de verkeerde ronde kijken.
De nieuwe deadline is dus 21 april, om middernacht ten laatste.
Als laatste, sorry wattgameralseenbaas maar aangezien ik nog altijd niet ontvangen heb voor ronde 1 gooi ik je eruit. Ik kan niet blijven wachten...
Succes!
~Chips~(De lijsten zijn geplaatst! Dus wie er geïnteresseerd in is, ga zeker een kijkje nemen!)
JE LEEST
Het deurenspel {Gesloten!}
RandomKies jij de juiste deur? INSCHRIJVINGEN GESLOTEN, maar niet getreurd! Ik ga waarschijnlijk vervolg maken!