Augusztus 28

1.4K 31 12
                                    

A lányokkal este bealudtunk a filmen , mikor felkeltem akkor meg Kinga és Virág is aludt ezért úgy döntöttem lemegyek úszni.Már egy ideje úsztam amikor észre vettem hogy valaki ül a medence szélén, oda úsztam hozzá meglepetésemre Cortez volt az nagyon szomorúnak tűnt.
-Hali-szóltam
-Jó reggelt
-Baj van?
-Nincs, csak gondoltam lejövök egy kicsit mert a többiek meg alszanak.
-Dettó - röhögtem
-Amúgy lassan fel 9 menni kene kajalni.
-oké menjünk
Azzal ő fölállt és nyújtotta nekem a kezét amit elfogadtam , ahogy fel rántott kissé közel kerültünk egymáshoz , de annyira hogy körülbelül össze ért az orrunk .
Kissé zavartan hátrább léptem, erre ő a szemembe fúrta azt a gyönyörű kék tekintetét.
-mennünk kell-szóltam
-akkor gyerünk
Mikor felértem akkor feloltoztem és felkeltettem a lányokat akik elmentek tusolni
Ruhám:

-mennünk kell-szóltam -akkor gyerünk Mikor felértem akkor feloltoztem és felkeltettem a lányokat akik elmentek tusolni Ruhám:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Szerintem tok jól néz ki.
Miután felöltöztem jött ez üzenetem Davetól;

Miután felöltöztem jött ez üzenetem Davetól;

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ezek...mi vagyunk Cortezzel, ösztönösen beállítottam kedvencekbe de nem tudom miért...talán beleszerettem.?!
Dave: látod , jó az hogy dokumentálok...
Reni: jó hat...de 🤫
Dave:🤫
Dave nagyon jó barát. Mikor eszbe kaptam már 9 óra volt
LÁNYOK MENNI KENE ENNI!-orditottam be a fürdőbe
Jövök-mondta Kinga
Kinga várj meeeg!-Szólt Virág
Jó de siess!-válaszolt
Mikor leértünk sokan megbamultak minket kicsit kínos volt...
Pont úgy jött ki hogy Cortezzel szembe kellett le ülnöm. Mikor leültem pont akkor hoztak ki a reggelit , én tükör tojást ettem bébi répával.
Nagyon bőségesen eszel-mondta Zsolti.
Tudod figyelni kell az alakomra-röhögtem😅.
Mikor leültem véletlen megrúgtam Cortez lábat ami az asztal alatt volt, egész reggeli alatt ezt játszottuk.Mikor megettük a kaját elindultunk a szobánkba, 10 perce kezdtünk el filmet nézni, amikor valaki kopogott az ajtón, én mentem kinyitni, amikor kitártam az ajtót , akkor Cortezt láttam meg a fiúkat.Egyből bejöttek, és leültek mellénk, és lecsukták a laptopot.
-Nah most hogy mindenki itt van....-kezdett bele Zsolti-játszunk kérdezz-feleleket.
Oké-mondtuk a lányokkal.
-Akkor én kérdezek és mindenkinek válaszolnia kell-mondta Cortez-volt már barátotok vagy barátnőtök?
-Nem-mondta Ricsi
-Volt-szólt Cortez
-Nem-mondtam én.
-Volt-válaszolt Virág is.
-Volt-mondta Kinga úgyszintén.
-jó nekem sem-kontrázott Zsolti úgyszintén.
-Nekem most is van-mondta Dave , ezen meglepődtünk-nekem az Apple a barátnőm.-erre viszont felröhögtünk.
-Jó én jövök-szólt Ricsi-bejön nektek valaki?
-Igen- mondta Virág.
-Igen-szólt Kinga.
-Igen-szólt Dave.
-Nem-szólt Zsolti.
-Igen-mondta Cortez.
-Igen-mondtam.
-Ok nekem is😅-mondta Ricsi.
-Oké én jövök-szólt Zsolti-mikor volt az első csókotok?
-2 éve-szólt Ricsi
-másfél éve-szólt Virág.
-2 éve-szólt Cortez.
-még nem volt-szólt Kinga
-nekem se...-mondtam
-1 éve-szólt Zsolti
Ekkor szólt Haller hogy mindenki jöjjön elmegyünk egy várba.

Az Szjg máshogy (Reni)Where stories live. Discover now