Szeptember 5. 3/2

1K 24 13
                                    

Szóval Cortezzel megindultunk hozzánk.
Segített kipakolni a matracokat a földre, megágyaztunk.
-Te hol alszol?
-Itt -mutattam az ágyamra.
Azzal ledobta a cuccát a sarokba, beugrott az ágyamba (!!!).
-Jó vettem-húztam ki magam, és intettem neki katonásan, majd fordultam volna hogy a többi cuccot is elpakoljam, mikor egy kéz volt a csuklómon, ami megrántott, és Cortez mellé zuhantam.
Az alkarján támaszkodott, és én pedig az oldalamon feküdtem, egy ideig csak néztük egymást, amikor megszólalt.
-gyönyörű vagy-fogta meg az állam, és húzta végig a vonalán a hüvelykujját.
Erre csak elmosolyodtam, és lesütöttem a szemem, mert éreztem, hogy elpirulok.
Cortez megfogta az állam a két ujjával, és felemelte a fejem, ezzel kényszerítve, hogy a szemébe nézzek.
Elkezdett közeledni felém, màr az orrunk hegye összeért, a leheletét éreztem az arcomon...
Amikor csöngettek.
Francba.
-Khm, Khm jöttem zavarba, megyek kinyitom az ajtót.
-Rendben.-szólt.
Mikor lementem a lépcsőn, és kitártam az ajtót,  a többiekkel találtam szembe magam, pontosabban Ricsivel, Virággal ( akik kézen fogva jöttek! Uristenn!!) Kingával, Daveval, és Zsoltival.
-Sziasztoook!-köszöntem nekik.
-Szia Reni!-üdvözöltek ők is.
-gyertek be-tessékeltem be őket.
-Renii, nagyon szép házatok van- szólt Virág.
-köszönöm szépen-mosolyogtam rá.
-Na gyertek, megmutatom ki hol alszik.
Azzal felmentünk a  lépcsőn, és mindenkinek megmutattam a szobám.
-Na itt vagyunk, válasszatok magatoknak nyugodtan egy ágyat.
-Sziasztok!-köszönt Cortez.
-Cső haver!- üdvözölte Ricsi.
-Csoki.
-Szia!
-Szia Cortez.
Mikor mindenki elfoglalta a helyét, és azt is hogy ki kivel alszik, szóltam, hogy csinàlok kaját, és szóltam nekik hogy menjenek el fürödni addig.
Gyors lementem a konyhába, és csináltam 10 darab tükörtojást, és apróztam fel mindenkinek zöldséget.
Mire felértem, màr mindenki lefürdött.
-Vacsoraaaa!- kiáltottam nevetve, majd mindenkinek a kezébe nyomtam a tányért.
-Hű basszus, ez k**va finom-szólt Ricsi és Cortez.
-köszönöm-vörösödtem el.
-Reni, figyelj, ha te ilyen jól főzöl, akkor elveszlek feleségül-nevetett Dave.
-felejtős, már foglalt!-háborodott fel Cortez.
Hello pillangók.
-jó akkor, te Kinga.-szólt hozzá Dave-tudsz főzni?
-persze hogy tudok! Alap dolog!-húzta ki magát .
-akkor gyere-térdelt le elé Dave nevetve.
-felejtsd el-nevetett Kinga Davevel.
-Srácok, felelsz vagy merszezzünk màr.-szólt Zsolti.
Azonnal beleegyezett mindneki.
-Hozok fel valami palackot-gyors lerohantam a konyhába,ahol találtam, egy kis üveges kólát, gyors felrohantam és oda dobtam Corteznek.
-Csak én ittam belőle, legyél szíves idd meg-nevettem, ő még a levegőben elkapta, és gyors megitta.
-Azt hiszem ezt hívják instant csóknak-szólt Ricsi
Erre csak megdobtam a hozzám legközelebb eső tárggyal, ami egy párna volt.
Ahogy ránéztem Cortezre, ő csak nézett engem és jól szórakozott rajtunk.
-inkább kezdjük, úgy gondolom.
-szerintem is-szóltak.
-jó-szólt Ricsi.
Azzal pörgetett és Zsoltin állt meg.
-hmmm Zsoltikám-gondolkozott el Ricsi- nyald fel a padlót.
Azzal Zsolti megcsinálta, majd ő pörgetett.
-Dave, rakj ki instára egy posztot amibe grimaszolsz, és nem írhatsz alá semmit!
Dave kirakta, és gyorsan kommenteltem is hogy "Dave jól vagy?😂"
Dave jött, rajtam állt meg.
-Reni, hmmmmmm, nyisd ki a szekrényed, és mutasd meg az alsóneműid.
-Dave letütlek.
Azzal megcsináltam.
Mikor egy vörös csipke bugyi volt a kezemben megszólaltam.
-Na ő itt Fernándó.
-Nem Fernándót hoztad gólyatáborba?-kérdezte Cortez.
-De, amikor a kezembe volt, akkor kezdett el tikkelni a szemed- erre mindneki akkorát röhögött hogy zengett a ház.
Én pörgettem, Virágon állt meg.
-Virág, ülj bele Ricsi ölébe.
Megcsinálta!
Virág pörgetett, Ricsin állt meg, akinek meg kellett csókolnia a padlót.
Ricsin volt a sor, és Cortez következett.
-Cortez, kemény feladat, de kapd le Renit és fél percig csókolózzatok.
-Med...-de mire végig mondhattam volna, Cortez már lekapott.
Egyszer megállt egy pillanatra és a fülembe súgott hogy "végre befejezhettük azt amit elkezdtünk"
Majd újra megcsókólt.
Lihegve váltunk el.
-Na ez szép volt.-szólt Dave- 35 másodperc-mutatta a telefonját.
Ekkor pedig csöngettek.
Lementem kinyitni az ajtót, és meglepetésemre Edináék álltak ott pár felsőbb éves gyerekkel.
-Sziasztok! Mondjátok
-Szia! Jöttünk játszani!-azzal pedig bejöttek a házba és leültek a szobámba.
-Na sziasztok-nyávogott Edina.-Szóval "7 minutes of heaven" (írói szerk.: Bocsi ha nem ez a "játék" neve, nem nagyom tudom) a játék neve. Gondolom ismeritek- nevetett Edina.
Majd pörgetett, és rajta, és egy felsőbb évesen állt meg a palack, majd bementek a gardóbomba, majd tíz perc múlva izzadtan kijöttek. A felsőbb éves, azt hiszem Petinek hívják pörgetett, és Cortezen, és rajtam állt meg.
Basszus.
Cortez nyújtotta a kezét, amit én elfogadtam.
Bementünk a gardróbba.
És most?-kérdeztem.

Itt a következő rész, remélem tetszik!
Szerintetek fog történni ott valami Cortez és Reni között?
Puszi!

Az Szjg máshogy (Reni)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora