Augusztus 29.

1.1K 23 6
                                    

Elmentünk egy várba, mikor beértünk a vár kapuján nagyon szép látvány és kilátás tárult elénk, egyszerűen gyönyörű volt!
Minden helységet megnéztünk, volt kínzó kamra is.
Mikor bementünk oda akkor Zsolti nagyon megijesztett és véletlen neki ugrottam Corteznek aki pedig elesett, ezáltal pedig én is.
Pont úgy kellett elesnem hogy körübelül majdnem megcsókóltuk egymást.
Az osztály nagyon jót röhögött, Cortez is nevetett, én meg csak feküdtem Cortezen és teljesen pirosban volt az arcom.
-Bocsi, nem direkt volt-röhögtem.
-Semmi baj-szólt Cortez
Mikor sikerült felállnunk, szólt a ofő hogy siessünk mert lemaradunk.
Mikor a várnéző végére értünk, megláttuk hogy van kürtőskalács, én hű evő létemre azonnal Zsoltira néztem, ő pedig rám.Tudtuk mire gondol a másik. Azonnal oda rohantunk és vettük kalácsot.
Egyszer csak azt vettem észre hogy Zsolti letép egy darabot a kalácsomból, rácsaptam a kezére.
-hóha, mit tervezgetsz?-húztam össze a szemem, erre pedig a többiek felröhögtek.
-Reni csak egy falatot adjál mááááár
-jó, de én is kérek a tiedből-azzal gyorsan kikaptam a kezéből az EGÉSZ (!!) kalácsát és elrohantam a két finomsággal, Zsolti pedig utánam.
-RENI MOST AZONNAL HOZD VISSZA-ordította
-NEEEEM-szóltam neki vissza, amit abban a pillanatban megbántam,mert Zsolti elkezdett utánam rohanni.
Még Ricsitől és Corteztől annyit hallottam hogy azt mondják hogy nem vagyunk normálisak, de utána már inkább a futást választottam, mivel Zsolti rohant utánam.
Mikor beért rá ugrott a hátamra, és akkorát zakóztunk hogy 2(!!) bukfencet is hánytunk.
Hála istennek fűre estünk.
Zsolti kikapta a kezemből a kürtőskalácsát és felállt majd arébb sétált, engem otthagyva.
Ricsi és Cortez oda jöttek hozzám és felsegítettek
-jól vagy?-kérdezték
-igen, csak asszem eltört a lábam-röhögtem, erre pedig ők is velem nevettek.
9 óra körül értünk vissza a szállásra, majd az ofő azonnal elküldött minket aludni.
Éjfélkor a lányokkal éppen filmeztünk, amikor berontott Cortez, Zsolti, Ricsi, és Dave
Cortez az én ágyamra, Dave Kingáéra, Ricsi Virágéra, Zsolti pedig a földre ült le.
Kettő óráig beszélünk, utána nem emlékszem semmire.

Halihó...
Bocsánat hogy ennyi idő után hozok csak új részt de sok dolgom volt, de mostmár megpróbálok rendszeresen posztolni.
Na szerintetek Reni hol fog ébredni...?
Csoki!

Az Szjg máshogy (Reni)Where stories live. Discover now