Csokii!
Itt a kövi rész!
—————————————————————
Reggel kicsit kényelmetlen pózban keltem.
A lábszáram lelógott az ágyról a kezeim magam mellett voltak.
A fejem pedig az ágyon volt, de nem volt alatta párna. Igazából teljesen normálisan aludtam.
Aha bevetted.
Amikor kinyitottam a szemem azt láttam hogy Cortez felettem ül és a fejem a két lába között van, szóval magyarul az ölében voltam, kicsit sem volt gáz.
Csak annyit láttam hogy Cortez azzal a félmosolyával (amit nagyon szeretek) mosolyog rám, és suttog.
-Jó reggelt-suttogta.
-Szia-mondtam.
-Nem megyünk le a partra?A többiek még alszanak.-szólt.
-De gyerünk.
Halkan kikeltünk az ágyból, és a part fele vettük az irányt.
-Nem emlékszem semmire, mi történt tegnap este?
-Háááát...nézett rám perverzen.
-ugye nem?!?
-dehogy is nyugi már.-röhögött- annyi történt hogy tovább néztük a filmet, te elaludtál ülve, én mögötted ültem, és random hátradőltél az ölembe.Igazából ennyi.
-huh oké.-röhögünk mind a ketten.
Leültünk a Balaton partra, és néztük a vizet és beszélgettünk.
-Sose érezted úgy hogy lehet tényleg jobb lenne Amerikában?-kérdeztem
-Jó kérdés, de a válaszom nem, úgy volt hogy a kilencedik nem is itt járom, csak a gólyatáborba jövök el, de megismertem valakit aki túl sokat jelent.-mondta
-Ricsi az a valaki?
-Nem, egy lány az a valaki-szólt.
Itt nagyon megrendültem, elkezdtem szédülni, es forgott velem a világ, szóval barátnője van, értem.
-Oh, az jó-mosolyogtam, de legbelül összetörtem, azt hiszem nagyon tetszik nekem...
-Ideje felkelteni a többieket, gyere.-nyújtotta a kezét, amit én elfogadtam.
-köszi.
Mikor felértünk a fiúk már nem voltak a szobában így Cortez átment a saját szobájába.
Mikor becsuktam az ajtót, térdre rogytam, és kiszakadt belőlem a sírás. A lányok aggódva jöttek oda, és kérdezgették hogy mi a baj.
-Bha-Bha-Barátnője van-nyögtem ki.
-RENÁTA SZEDD ÖSSZE MAGAD, ÍGY NEM JÖHETSZ LE REGGELIZNI!-ordított Kinga.
-Kinga ne ordíts már-feleselt Virág
-Renáta szedd össze magad! Vegyél fel egy normális ruhát és szedd össze magad!
Engedelmeskedtem Kingának.Ruhàm:
Sminkem:
Kicsit látszódott hogy sírtam, de nem olyan észrevehető. Megindultunk lefelé reggelizni, már csak ránt vártak.
Végre! Mi tartott ennyi ideig?!-kérdezte Ricsi.
-Renáta szerencsétlenkedett egy sort-mondta Kinga.
-Kingaaaa!!-szóltam rá, a többiek meg röhögtek.
Mikor leültem, természetesen Cortezzel szembe ;)) Cortez nagyon pásztázta az arcom, remélem nem vette észre hogy sírtam...
Mikor befejeztük a reggelit, Haller szólt, hogy mivel ma van az utolsó nap, ezért szabadfoglalkozás lesz egész nap!
Elmondta hogy van egy nagyon anya medence amit kibéreltünk egész napra.
Így nézett ki:Nagyon nagy volt, Cortez,Ricsi,Zsolti,Dave,Virág, Kinga és én azonnal elhatároztuk hogy megyünk.
Virág fürdőruhája;
Kingáé:
Enyém:
Mikor leértünk a partra a fiúk már ott voltak, kicsit sem nézték meg, á nem.
Egyszer csak, egy hideg izmos kezet éreztem a derekam körül, ami a tó felé visz.
-Ajj nemár-röhögtem.
Azzal a lendülettel már benne is voltam a vízben, rohadt nagyot repültem, most vagy én vagyok könnyű vagy az illető aki eldobott az az iszonyat erős, mikor talajt éreztem a lábam alatt, akkor egy mozdulattal felrúgtam magam és már a víz tetején is voltam, természetesen Cortez volt az illető aki eldobott...
Reni ne álmodozz, barátnője van!
-Köszi-nevettem.
-Azzal a lendülettel levette a pólóját és egy fejest nyomott a vízbe. Jó ideig nem jött fel a víz alól már kezdtem aggódni, de egyszer csak elkezdtem emelkedni, és azt vettem észre hogy Cortez nyakában vagyok.
-Elég magas, vagy pipiskedjek?-ironizált.
-nem köszi elég magas-röhögtem.
-Na ki jön kakas viadalozni?-ordított ki a partra Cortez. Mikor Virág megfordult Cortez odibálására és meglátta hogy Cortez nyakában ülök eltátotta a száját, de abban a pillanatban Ricsi felkapta menyasszony pózba és bele ugrott vele a vízbe...
Folytatás következik...
YOU ARE READING
Az Szjg máshogy (Reni)
Fanfiction"Mert egy ilyen lánynak nem kéne egy olyan fiú mint én." "Mert egy ilyen fiúnak nem kéne egy olyan lány mint én"