A nevem Rentai Reni,most költöztünk ide Budára és a Szent Johanna Alapítvány gimnáziumban leszek 9.-es.
Eddig Nem Yorkban éltem.
15 éves leszek márciusban.
Nem volt meg pasim ,én várok az "igazira"
De holnap gólyatábor,szóval korán lefekszem
Jó éjt!❤️🖤Augusztus 28❤️
Ma van a gólyatabor mindjárt indulunk , megkérdeztem anyát milyen idő mert ő csakhogy egy meterológus,azt mondta jó ide lesz tudunk fürdeni de előfordulhatnak záporok és zivatarok.Ja nem is mondtam hogy Balatonlellére visznek minket.Miután kellő információt megtudtam (😅) elindultam öltözni.
Ruhàm:Hajam:
Sminkem:
Oké ezután ettem és elindultam a suli elé gördeszkával mivel ott van a tali.
Gördeszkám:
Ott voltak már páran, oda mentem egy tanàrhoz és bemutatkoztam , oda küldött a hangosabbak csoporthoz , ezaz!!
Mikor oda értem leszálltam a deszkámról és bemutatkoztam
-Sziasztok Rentai Renáta.
-Cső Pósa Ricsi-ő is a gordeszkajat tologatta
-Antai-Kelemen Ádám de csak Cortez , gordeszkazol?
-mint látod
-Mióta?
-5 éve asszem te?
-6-mosolygott
-Nah a két gordeszkas egymásra talalt-mondta egy nagyon kigyúrt gyerek.
-ha te mondod ... de te ki is vagy már bocs?-erre a többiek húzni kezdtek.
-Nagy Zsolt
Erre két irányból két lány jött az egyik szerintem hippi a másik diktátor,ez be is igazolódott.
-Szia Szia Sziaaaaaaa Viràg vagyoooooook és hippiiiiiiiii!!!! Eltekintett én oldalra és láttam hogy Ricsi és Cortez nevet.
Szia Virág, Reni vagyok...és én nem vagyok hippi.
-de emós sem ugye ?!
-latsz rajtam valami feketét?
-nem
-hát akkor?
-joooooooo leszünk barinők?-itt már a nyakamban lógott
-leszünk
Oda jött a diktátor és a többiek érdeklődve néztek gondolom már ismerik.
-Szia Szatmàry Kinga , lovagolok,és a legjobb felvételit írtam.
Szia Rentai Renáta , kézilabdázok , deszkazok , és veled holtversenyben én írtam a legjobb felvételit- és itt mosolyogtam.
-TESSÉK?
-igen jól halottad nem te vagy a legjobb.
Egyepkent meg se mutattam milyen az arcom mindjárt berakok egy képet amit régebben szerkeztettemHát igen ez vagyok én...
Mikor szólt az ofő hogy indulunk felszálltunk a vonatra és elindultunk én és Virág belültunk Ricsiék kabinjaba én Cortez melle ő Ricsi melle.Elnézést tudom rövid lett!
Ha koki ha elolvastad csokii
ESTÁS LEYENDO
Az Szjg máshogy (Reni)
Fanfic"Mert egy ilyen lánynak nem kéne egy olyan fiú mint én." "Mert egy ilyen fiúnak nem kéne egy olyan lány mint én"