Srry že to zdržuju, ale chtěla sem tě pozdravit😁 ahoj čahoj a užij si mojí FF.
Pohled Sama-Moona
Zase ten hrozný zvuk. Ako keby som na neho mal alergiu..."ahh ako já nesnášam pondelok!" Zakričal som a schúlil hlavu do vankúša. Po chvíli som vstal a urobil si rannú higienu. Potom som išiel do skrine a niečo si vybral. Išiel som do kuchyne sa naraňajkovat a stretol som tam Kláru (Poznatek Auto.klarisu). "Dobré ránko" pozdravil som. Ona sa na mňa len pozrela s chlebom v ruke a ticho pozdravila "dobré" a odišla. "Poslednou dobou sa chová nejako divne" povedal som potichu. Dojedol som rožok a pozrel sa na hodiny. "Ono je už 7:53 ?!" vikríkol som a rýchlo bežal hore do izby pre tašku "do frasa!" Klára po chvíli prišla do mojej izby s nechápavím výrazom a povedala "veď sú dnes prázdniny" . "Čože?! Ale nám nič nehovorili...alebo vlasne...aaaaa už si spomínam vlastně hovorili" poškrabal som sa na zátylku. Klara už odchádzala, ale ja na nej zlahka skríkol " a akoto že ty si hore keď si vedela že máme prázdniny?" "Proste som sa zobudila skoro..."odpovedala mi klude. Ja len kývol a šiel som si lahnút. Napadlo ma že by som mohol zavolať mojej frajerke či by nešla von (sam má přítelkyni češku, ale dejme tomu že se přistěhovala a teď je s ním v Sabinově Poznatek Auto.) Zavolal som jej. Po chvíli mi to zdvihla. "Promiň zlato teď nemůžu mam něco na práci, ale tak za tři hodiny by sem mohla být na náměstí. Co ty na to?" "A čo robíš" spýtal som sa jej. "Mám něco moc důležitýho". "No tak dobre. Za tri hodiny." Povedal som a tipol to." Mohol by som ten čas využiť a natočiť video." Zavolal som Dominovi či nemá čas.
(S: Samuel D: Dominik M:Matyáš). (pro ty kdo neví: moon, dejzr, mattem)
S: čus
D: čau
S: hele domino, ideš na TeamSpeak?
D: klidně, ale proč mě kurva budíš?
S: sorry. Potrebujem natočiť video a ty si lahko zmanipulovatelný človek *zasmal som sa*
D: tak s videem ti klidně pomůžu. Ale to že sem lehce zmanipulovatelný to odvoláš! *Povedal urazene*
S: tak dobre odvolávam nie si lahko zmanipulovatelný...🙄
D: tak je to lepší😁 jdem teda už na TSko?
S: ok, čus
D: čus(Na TSku)
S: hele nevieš či nemá čas aj Matyáš?
D: no můžu mu zavolat, ale neni na něj moc brzo? Je 8:04...
S: aspoň mu urobíme prekvapko😉
D: tak ok, ale až mi bude nadávat proč ho budim, tak budeš, ale mluvit tyBzzzz bzzzz bzzzz bzzzz bzzzz
M: proč mi VOLÁŠ?
D: můnisko chce natáčet video a prej potřebuje mě i tebe.
M: a do čeho přesně se to teď *zív*... upíšu?🙂 *Povedal trochu rozespato*
D: to já vlastně taky nevim... Tak povídej, co chceš točit?
S: no, najskôr ma napadli bedwars, ale dám vám vybrať. Buď už spomínané bedwars alebo nejaká challenge v MC survivalu.
M: mno...já bych dal tu challenge...
D: já taky
S: ok tak zapnite minecraft, ale ešte musime vymislet tú čelendž😁
D: co takhle chození jedním směrem co sme točili se Samem, ale teď by to bylo i s tebou Matteme.
M: klidně nemam problém.
S: ok tak ideme na to.(Po dotočení videa)
Tak a tady bych to stopla. Musíte si počkat na pokračování😁 takže ahoj čahoj a budu se těšit.. samozřejmě že prvních pár částí bude o ničem, ale nebojte, pak se to rozjede😏
Vydáno 2.4. 2020
ČTEŠ
Bojím sa ťa... Moon&Klarisa Moorisa [NEDOKONČENÉ]
FanfictionCo se stane, když Samovi "přepne"...a jak zareaguje Klára? Čti dál a dozvíš se to! Ale teď sem👇👇👇 No tak! Běž! Ještě níž... 😘 Noooooo.... Ještě Ješte neeeeeeee 👇 Bonžůr A teď zase nahoru a číst!