Píšu to hlavně slovensky ano upíšu se k smrti, ale co bych neudělala pro dobrou ff.
(po dotočení videa)
Pohled Sama
"Pol deviatej, tak to mám ešte hodinku a pol..." Išiel som sa vykúpať a po 20 minútach som zasadol k počítaču zostrihať novo natočené video. Pozrel som sa na hodinky a bolo "10:47 tak to aby som sa začal pripravovať." Pomaly som vypol počítač a išiel som sa pozrieť do skrine. Obliekol som si džínsy, biele tričko a navrch mikinu. A samozrejme som nesmel zabudnúť na moju oblúbenú čiapku. Bolo 10:50 a ma trvá cesta na námestí necelych 5 minút. Ešte som zaklopal Kláre na dvere a po chvíli sa ozvalo "ďalej". Vošiel som do izby a povedal som " Čau Kláry len som ti chcel povedať, že idem von, keby sa rodičia pýtali.
K-klára S-samuel
K: prečo im to nepovieš osobne?
S: ešte obaja spí.
K: aha to som nevedela. Tak ja im to poviem. *Usmiala sa*
S: dobre. Tak čau.
K: čauRýchlo som eště v kuchyni zjedol pár sušienok a s klúčmi v ruke som chcel odísť. Ale zrazu sa zastavím a buchnem sa do čela. " Topánky..." Rýchlo si obujem topánky a vyjdem von z baráku. Po chvíli uvidím námestí, ale i moju smutnu frajerku...
SORRY, SORRY, SORRY!!!
Já vim asi čtyři dny nic... Tohle už skladuju asi dva dny a pořád se nemam k tomu abych to dopsala. Tak tady máte aspoň krátký úryvek... OTÁZKA TÉTO KAPITOLY- PROČ JE SAMOVA PŘÍTELKYNĚ SMUTNÁ? To se dozvíte, až já překonám svojí lenost...😅 V KAŽDÝ KAPITOLE CHCI TAK 500 SLOV V TÝ PRVNÍ BYLI, ALE TEĎ JEN 290... SORRYPřeji krásné čtení. Ahoj čahoj, brumíci.
Vydání 8.4.
ČTEŠ
Bojím sa ťa... Moon&Klarisa Moorisa [NEDOKONČENÉ]
FanfictionCo se stane, když Samovi "přepne"...a jak zareaguje Klára? Čti dál a dozvíš se to! Ale teď sem👇👇👇 No tak! Běž! Ještě níž... 😘 Noooooo.... Ještě Ješte neeeeeeee 👇 Bonžůr A teď zase nahoru a číst!