Po chvíli uvidím námestí, ale aj moju smutnu frajerku...
Pohled Sama (stále)
Trochu spomalým a začnem premýšlať, prečo je smutna. Vyzera celkom nervózne a prešlapuje z miesta na miesto... Sadla si na lavičku. Už sem od nej bol zhruba 20 metrov a konečne si ma všimla.
Máme tady jeden problém...bude rozhovor mezi Samem a jeho holkou...ale neznáme jméno jeho holky... MÁM NÁPAD😎🤓 Do komentářů mi napište jméno jak by se mohla jmenovat.😘 Jedno potom vyberu. Možná už nebude potřeba, ale toho, koho vyberu si potom prohlédnu jeho profil (pokud nějaký má) a napíšu ho na konec dalšího příběhu.😁 TAK PIŠTE!
H- Samova holka S- Sam
H: ahoj lásko *usmiala sa*
S: ahoj láska *oplatil som jej usmev*
H: nepůjdem do parku?
S: kludnePohled třetí osoby
Sam a holka pomalu šli k nedalekému parku. (nevim jestli je v Sabinově park pozn. Autorky) Šli kolem obchodů, míjely lidi...ale holka se chovala pořád divně. Zatímco se Sam usmíval, ona jen sklesle hleděla do země.
Pohled holky (panebože! To je tak divný psát holka a neoslovovat jménem...no nic jedem dál)
Já už to nevidržim! Musim mu to říct! Jinak se snad ukoušu k smrti. "Samí..." řekla sem potichu. "Áno?" odpověděl. "Pojď si sednou. Musim ti něco říct" už sem měla slzy na krajíčku. "Dobre, čo sa stalo?" zeptal se starostlivě. Bože já sem taková blbka...podvedu ho...toho nejmilejšího a snad i nejlepšího kluka na celym světě. Už jsme spolu pátým rokem...proč jsem to vlastně udělala?...proč sem ho kur*a podvedla s tim hajzlem? S tim hajzlem, co chtěl jenom jednorázovku! JAK SEM MOHLA BEJT TAK BLBÁ?!
(Hajzla momentálně pasujeme na debila)
Flashback (asi se to píše takhle...)
Na nějakym mejdanu
To je už kolikátej panák? Zeptala sem se sama sebe, potom co sem dopila alkohol. Sedmej, osmej,devátej...koho to kur*a zajímá?! Nasraně sem hodila prázdnej panák o zem, který se následně roztříštil. V místnosti hrála hodně hlasitá hudba a vypitý alkohol se mnou už očividně dělal své. Najednou se mi udělalo blbě a zeď vedle mě, už nebyla jakžtakž čistá, ale doslova poblitá. Po chvíli se vedle mě najednou objevil nějakej chlap s pytlíčkem a cosi v něm v ruce. "Nechceš ňákej matroš?" zeptal se. I přes velkou míru vypitého alkoholu sem dokázala myslet. Pozoruhodné. "Tolik alkoholu v sobě ještě nemám, abych si do sebe tohle svinstvo dobrovolně dala!" vyjekla sem na něj trochu i povýšeně se na něj koukla. On jen s pokrčenými rameny a slovy "okey no" odešel. Já si objednala dalšího panáka a hned ho kopla do sebe. Rozhodla sem se jít TANČIT. No...buď sem se válela na zemi a nebo se jen tak pohupovala. 'Přitancoval' ke mě jedem chlapík a já hned obraně řekla "nechci drogy, mam přítele, prachy nedám". On, ale na slova 'mam přítele' očividně nereagoval a začal mě líbat. Ani nevím jak, ale už sem na zádech cítila chladnou zeď. Něco jakoby se ve mě zlomilo a začala jsem spolupracovat. Na chvilku se odpojil a vedl mě do jakési místnůstky která je dělaná přímo na TO (😏) byla tam skoro tma a postel. Už jí očividně někdo použil. To mi, ale v tu chvíli bylo jedno a už jsme se znova s tim chlapem co jsem neznala ani jeho jméno, začaly líbat. Postupně se to měnilo do francouzáka.
5+ část! Opakuji 5+ ČÁST!
Prostě budou šukat...
Začala sem mu sundavat triko. Nevypadal špatně..zkousla sem si ret. On mi taky začal sundavat tričko a rovnou mi sundal i podprsenku. Začal mě celou hladit a stále mě přitom líbal. Odpojily jsme naše rty od sebe oba jsme si sundaly kalhoty. On jen v boxerkách a já v kalhotkách. Na nic nečekal povalil mě na postel kde už bylo značné množství spermatu (help me...) sundal si boxerky mě kalhotky a předtim než ho do mě zasunul tak se zeptal " bereš prášky?" já jen kývla a potom se nechala prcat.
Konec flasbacku
"Dobre, čo sa stalo?" "M-musí-musíme se rozejít." s těmito slovy už sem slzy nedokázala udržet a tak jsem začala bračet naplno. "Čo?! Prečo?" byl naštvaný a zároveň sklamaný. "Po-podvedla j-se-m tě" snažila jsem se mluvit mezi vzlyky.
Tak jo. KONEČNĚ DALŠÍ KAPČA! Doufám že se bude líbit😘. Trošku dlouho nevyšla, ale tak aspoň máte trošku delší přes 700 slov. Nezapomeňte napsat jméno pro holku.
Bai~❤
ČTEŠ
Bojím sa ťa... Moon&Klarisa Moorisa [NEDOKONČENÉ]
FanfictionCo se stane, když Samovi "přepne"...a jak zareaguje Klára? Čti dál a dozvíš se to! Ale teď sem👇👇👇 No tak! Běž! Ještě níž... 😘 Noooooo.... Ještě Ješte neeeeeeee 👇 Bonžůr A teď zase nahoru a číst!