*MİLA*
Yine başım ağrıyordu. Dün çok ağlamıştım.
Zangır zangır çalan alarmımı kapatıp yüzümü yıkamaya tuvalete gittim.Bugün hazırlıklar yapılacaktı. Bu yüzden üzerime hemen kıyafetlerimi giydim
Tatlış bir elbise giymiştim. Saçlarımı doğal bırakıp odamdan çıktım.
Annemler çoktan kalkmış kahvaltı ediyorlardı.İnsan bir beklerdi ya...
Gerçi beni bir mal olaral görüyorlardı. Bende masaya oturarak ağzıma bir kaç lokma bir şey attım.
Masadan kalkarak salona geçtim ve televizyon izlemeye başladım. Hanım efem ve bey efendi yemeklerini yiyince salona geldiler.
"Hadi kızım damadım ailesi geldiler seni bekliyorlar avm'de "
Ne kadar rahat söylüyordu böyle.Kafamı sallayarak oturduğum koltuktan kalktım. Ve evden çıktım.
Otobüse binerek avm'ye bindim.Avm' ye gelince bir topluluk gördüm. Sanırım onlardı. İçlerinden birisi bana doğru koşarak sarıldı.
" YENGEEE!"
Sarı saçlı bir kız sarılınca bende sıkı sıkı sarıldım.
Kız elimden tutup diğerlerinin yanına çekiştirdi.Kayınvalidem olduğunu düştüm kadının elini öptüm.
Yanılmamıştım." Güzel kızım" diyerek Bana sıkıca sarıldı.
Diğerleriyle de sarılıp selamlaştım.
"Ben inci " diyerek bana sarıldı.
"Ben ceylin yenge" bana yenge demeli garip hissettiriyordu.
"Bende nazlı yengecim abimin kardeşi yani namı değer kocanın"
Nazlı sanırım 15 16 yaşlarındaydı.Komik ve hareketli bir kızdı. Güldüm.
" çok tatlısın, bende mila" diyerek gülümsedim." ayy beklemeyelim o zaman daha gelinlik bakacağız, jartiyer bakacağız " inci ablanın dediği ile öksürmeye başladım.
JARTİYER Mİ?!"utandırma gelinimi ya" diyerek şule hanım yanıma geldi ve sırtımı sıvazladı.
Daha fazla kapının önünde kalmayarak içeri girdik
İnci abla ben Ceylan her dükkana girerken ben sadece onları takip ediyordumZaten alışveriş yapmayı pek sevmezdim bütün her şeyi de onlara değiştirecektim. Bir Gelinlikçi dükkanına girdik.
Içeri girdiğimde bir gelinlik gözüme takıldı Gerçekten harika görünüyordu.
Herkes mi fark etmiş olacak ki yardımcı lardan bir tanesini çağırıp gelinliği denememi istediler
Ben de tabii ki kıramadımOnlar deneme kabinin oradaki koltukları otururken Ben de deneme sürecine girerek gelinliği üzerime geçirdim.
Aynadan kendime baktım da Muazzam görünüyordum. Keşke sonra değil de kendi isteğimle evlenseydim Keşke kendi Gelinliğimi diyebilseydim
Moralim bozmadan dışarı çıktım. Ince havalar beni görür görmez büyülendi. Gerçekten çok mu güzel olmuştum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Evlilik +18
Teen Fiction5 sene. Tam 5 sene beklemişti kuzey mila'yı artık ona ait olacaktı. Onun olacaktı.